Her devrim yokolup gidiyor ve peşinden yalnızca yeni bir bürokrasinin artıklarını bırakıyor. -Kafka |
|
||||||||||
|
sert sessizleri oynadım yanında evet haklısın! başa çıkılamıyor başka türlü olunca çünkü 5 başlı hayalinle ve hayaletinle! komiğiz bu yüzden belki de çokça evet kayıbız haritasında bu dünyanın kayıbız gecelerinde yalnızlığın ama inkar edemiyorum gerçeğini çünkü yaşıyoruz aynı şarkılarında geçmişimizin! bu yüzden ne ben varım aslında ne de sen kavgalıyız çünkü kaynaşamadığımız anlarla kavgalıyız kararlarımızla çünkü ne sen örtüşebildin kaçtıklarınla ne de ben özümsenebildim kaçırdıkdıklarımla! düşerim şimdi işte öylece boşluğa boğazlanırcasına çünkü ben istedim böyle öldürülmeyi bağırırcasına! böyle silinmeyi savaşırcasına! ve böyle bağırmayı sesi çıkmamacasına! kırılgandı çünkü ellerim ve tutamadı hiç bir gerçeği avucunda.. yamulurum şimdi öylece karanlığımda sıvışarak yorganın altına öylece düşürürüm tabancamı yatağın altına.. kemiktendi hislerim sessiz harfleri seçtim bu yüzden yanında evet ne desen haklısın! geçilmiyor başka türlü olunca çünkü yıkık köprülerinden ve kenarsız düşüncelerinden! safız bu yüzden belki de çokça evet sıkıştırılmışız oyunlarında hayatın sıkıştırılmışız düzenbazlıklarında hayallerimizin ama görmezden gelemiyorum yine de seni çünkü savruluyorum her rüzgarımda köşelerine bu yüzden ne ben gerçeğim aslında ne de sen tekmeleniyoruz çünkü içiçe geçmişliklerimizde tekmeleniyoruz gerçeklerimizde çünkü ne ben kabullenebildim duyamadıklarımı ne de sen kovalayabildin duyuramadıklarını! dağıtırım şimdi saçlarımı dağıtamadığım duygularıma inat durur ve dinlerim sessizliğini çünkü ben istedim böyle kaybolmayı! kaybolurken sokaklarında acıyla ama asaletle kavrulmayı.. bilinçsizdi çünkü bilmediklerim ve benzeşemedi bu yüzden bensizliğimle.. seyreğlerim şimdi ruhunun manzaralarını uzaktan da olsa saklanarak dergahıma delinirim kendi kurşunlarımla.. kemiği sıyrılmış hislerimin küçük sesli uyumunu reddettim bu yüzden ve büyüdüm bir gece de işaretsizce kusarcasına sensizlikten yedim senli zamanları bayat olsa da ve doydum sandım böylece.. ben istedim böyle hastalanmayı çünkü yanlızlığında rüzgarın ve rahatsızlığın ben istedim böyle daralmayı, odalarında duruşması ertelenmiş yalnızlıkların.. mahkumiyetini kabullendim ve de karanlıkların çöküyorum şimdi dizlerimin üzerine kaybolmayan hayaletinin karşısında kaybetmeyi hiç istemediğim şarkınla söylüyorum sözlerimi içime içime düşüyorum yorgun bir geceye yine ya alacağı olsun tüm yalnızlıklarımızın! bağıramıyorum! ağlayamıyorum artık eskisi gibi! boğuldum çünkü küllerimizin dumanında boğuldum geçmişimde biraz öfke, biraz soru işareti, bolca belirsizlik hala kalanlar bu bir hayal biliyorum güzel yanı da bu ya.. hayaletler hiç canlanamaz gerçek dünyada peki ya gerçek olan hayallerse? batıyor çünkü kılçığın hala tanımlayamadığım yalnızlıklarda.. kemiktendi hislerim sert sessizleri oynadım yanında evet?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melis balcılar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |