..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > seyfettin araç




28 Ocak 2009
Daha Dün Gibi  
seyfettin araç
Bugün düşündüm de ne kadar zaman geçmiş ve ne kadar az unutmuşum seni. Ne kadar az silebilmişim hatıralarını ve daha dün koynumdaymışsın gibi hala tenin kokuyor tenim.


:BHED:
     Daha dün gibi..

Bugün düşündüm de ne kadar zaman geçmiş ve ne kadar az unutmuşum seni. Ne kadar az silebilmişim hatıralarını ve daha dün koynumdaymışsın gibi hala tenin kokuyor tenim. Ellerin daha dün terletiyordu ellerimi hala avuçlarımda elinin teri ve kazağıma düşen kahverengi saçların. Daha dün yanımdaydın sanki, dün öpüyordun dudaklarımı ve dudak kenarımda hala içtiğin kahvenin kokusu ve gözlerimde sana sarılırken boşalan yaşlar, hala taze dünkü sarılışlar. Daha dün ellerinle yemek yaptın ve ben yedim, sıcak kahveyi aynı fincandan yudumladık ve ben konyak içtim sen beni uzun uzun öptün. Bütün gece tenime dokundun ve ben ürperdim gidecekmisin diye düşündüm ve bugün yoksun oysa ne çok zaman geçmiş. Daha dün gibi herşey taptaze, gece ısıtırken battaniye bedenini, sokulmaların sessiz ve sevecen bir şekilde aşktan başka ne çağrıştırırdı ki, gözlerim kapanan gözlerine odaklanırken nerden bilebilirdim bunca yıl geçeceğini ve yokluğunda ezik bir hale geleceğimi. Daha dün bölüştük ekmeği ve ellerinden içtim hastayken sıcak çorbanı, daha dün en güzel şarkıda ağlayıp aynı nakaratları beraber söyledik; ‘en güzel aşk zor olandır’ diye en zor olanı yaşadık –ki en zoru yokluğunda mırıldanmakmış meğer en hakiki kelimeleri.
Bugün düşündüm de ne kadar zaman geçmiş ve ne kadar çok sevmişim seni, zamana inat ne kadar hasretmişim kokuna, gitmelerine rağmen dönüşüne ve her defasında kalbimde kalışına. Her gece koynumda yatırmışım seni, her gece kokun kokuma karışmış ve özlem dolmuş içim ve daha dün gibi nefesin nefesime karışmış hala benimsin içimdesin gibi. Daha dün gibi uzun uzun öpüşlerin ve sarılışın tüm bedenime, kopmayışın ve ağlayışın gözyaşların yüzümde. Daha dün gibi sevişmelerimiz ve birbirimize verdiğimiz sözler, tenimizin kutsallığı üzerine ettiğimiz yeminler ve seni sevmenin yaşattığı muhteşem mevsimler.
Daha dün gibi herşey..

                              Saraç.. 12/01/09

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Zamana tutsaklık...
Gönderen: ilknur DİNÇEL / , Türkiye
1 Mart 2009
Gidenin ardından zamana bir tutsaklıktır başlar nedense... öyle bir tutsaklıktır ki bu ne geceler gecedir artık, ne de uykular uyku... herşey birbirine karışır... tıpkı bedenin hayallere karışması gibi... Çok güzel bir yazı okudum ve büyük keyif aldım teşekkürler arkadaşım ve bu yazı bana bir dostumun şu notalarını anımsattı... "Şimdi sen hangi yabancının kollarında uyuyorsın. Hangi rüyalara dalıp geçmişi siliyorsun. Şimdi sen hangi aşk odasında hayallerimi yıkıyorsun. Hangi teni tenine karıştırıp, kokundan arınıyorsun? " En kötüsüde bunları düşünmek değil mi? Sana ait olduğuna inandığın herşeyin bir anda sorgusuz sualsiz bir başkasına ait hale gelmesi...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Cumartesi Bugun 2
Kar Yağar Kentimin Üstüne ve Ben Seni Özlerim
Geceleri Gözlerim Üşür...
Gidişinle

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Cancağızım...
Vazgectim
İsmini Fısıldadılar Üç Kez...
Biliyorum Gideceksin...
Yalan ve Kadın
Ardına Kadar Açık Kapı...
Sen...
Cumartesi Bugün...
Kimliksiz...
Dönüşüne Hazır Yazılar - 1

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevismek... [Şiir]
Seni Özledim... [Şiir]
Sanki [Şiir]
Mutsuzum... [Şiir]
Okyanus [Şiir]
Hazan... [Şiir]
Ayaz... [Şiir]
Bu Sabah... [Şiir]
Öğledensonra [Şiir]
Hayat'ım... [Şiir]


seyfettin araç kimdir?

sadece deniyorum. . yazabiliyormuyum bilmiyorum, gerçekten sadece deniyorum. .

Etkilendiği Yazarlar:
orhan pamuk, yaşar kemal, nazım hikmet, mehmed uzun ve ahmed arif


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © seyfettin araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.