..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilen sever. -Leonardo da Vinci
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > seyfettin araç




9 Ocak 2009
Kar Yağar Kentimin Üstüne ve Ben Seni Özlerim  
kar yağar kentimin üstüne ve ben seni özlerim

seyfettin araç


Gri bir bulut gelir kentimin tepesine ve mutsuz maskelere döner tüm yüzler, her yüzde gülümsemeni ararken anlamsız ve manasız karakterler tanırım kadın kılığına girmiş ucubelerden, korkarım mutsuzluktan ve ben seni özlerim..


:CBFE:
Kar yağar kentimin üstüne ve ben seni özlerim..

Kar yağar kentimin üstüne, doğumgünümde yalnız kalabalıklarla girerim, karanlıktan korkmaya başlarım sensiz gecelerimde ve ben seni özlerim..

Beyaza boyar kentim rengini, mevsimler değişir sen yokken benimle ve ben kentimden uzakken senden kaçarken, aşk kaybolur sokaklarında ıssız bir şekilde kentimin ve ben seni özlerim..

Kelimeler ararım yokluğunda yaramı saracak, gözlerimdeki hüznü atacak aşk denilen saltanat kayığına yeniden bindirecek, gözlerini ararım gözlerimi yaşatacak, kar yağar kentimin üstüne ve ben seni özlerim..

Mevsimler değişir kentimde sen yokken, her ilkbaharda kokun içime işlerken, yaz acını hiç yaşatmazken, yapraklar düşer ağaçlardan teker teker yağmurlar ardından sonbahar da biter ve iklimler değiştikçe ben seni özlerim..

Çocuklar konuşmaya başlar, kimileri ilkokula adım atar kimileri ilkgençlik heyecanıyla yaşar, kadınlar aşkı yakalar ve yüzüğü alacağı günü hesaplar, erkekler baba olmanın vereceği heyecanın hayaliyle yeni hayat kurarlar ve kar yağar hayallerimin üstüne ben seni özlerim..

Arkadaşlarım tek tek nikah masasına oturur, en bahtsız olanı en sevdiğine kavuşur, karakter yoksunları hayat ağacında bir salıncak bulur, yağmur çamur demeden kahkahalar içinde rüzgara meydan okur, üşümeye başlarken ben durmadan gözlerini düşünür ısınır ve ben seni özlerim..

Dünya her zamanı bir sınav gibi yaşatırken hayatın manasız duruşuna anlam bulamazken tek anlam verdiğim sen’i düşünür hayata daha sıkı tutunur, güzel olan ne varsa seninle bağdaştırırım ve kar yağar kentimin üstüne ben seni özlerim..

Gri bir bulut gelir kentimin tepesine ve mutsuz maskelere döner tüm yüzler, her yüzde gülümsemeni ararken anlamsız ve manasız karakterler tanırım kadın kılığına girmiş ucubelerden, korkarım mutsuzluktan ve ben seni özlerim..

Hayat hakkımdaki herşeyi ters yüz ederken zamanlı zamansız, sevdalara kucak açıp hep acıyı kucaklarken yokluğunda acı çeken ben, durmadan sancılar içinde dönüp dururken uyku zamanlarımın en muhteşem serüvenlerinde, aşk kokusu yastığımı yatılmaz kılar ve ben seni özlerim..

Dakikalar saatleri saatler günleri günler ayları aylar yılları döne döne değiştirdiğinde ve her yeni yılın ilk zamanlarında sensiz olacağı korkusunun içimde derin bir yara açtığını hissettiğimde; kar yağar zamanlarımın üstüne ve ben seni özlerim..

Varlığında beni mutlu eden yağmurun yokluğunda yakması, kenti aşk bahçesine döndüren kar’ın hayatımıza beyaz bir sayfa gibi konması, gözlerinin içime kar taneleri gibi girmesi ve hüznümün en derin çukurunda yalnız kalışım, aşk yağar kentimin üstüne ve ben seni özlerim..
                                        
saraç.. 30/12/08 harbiye



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İtiraflar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Cumartesi Bugun 2
Daha Dün Gibi
Geceleri Gözlerim Üşür...
Gidişinle

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Cancağızım...
Vazgectim
İsmini Fısıldadılar Üç Kez...
Biliyorum Gideceksin...
Yalan ve Kadın
Ardına Kadar Açık Kapı...
Sen...
Cumartesi Bugün...
Kimliksiz...
Dönüşüne Hazır Yazılar - 1

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevismek... [Şiir]
Seni Özledim... [Şiir]
Sanki [Şiir]
Mutsuzum... [Şiir]
Okyanus [Şiir]
Hazan... [Şiir]
Ayaz... [Şiir]
Bu Sabah... [Şiir]
Öğledensonra [Şiir]
Hayat'ım... [Şiir]


seyfettin araç kimdir?

sadece deniyorum. . yazabiliyormuyum bilmiyorum, gerçekten sadece deniyorum. .

Etkilendiği Yazarlar:
orhan pamuk, yaşar kemal, nazım hikmet, mehmed uzun ve ahmed arif


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © seyfettin araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.