..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > Demirhan Ocak




8 Temmuz 2008
Sıtkımın Striptizi  
Demirhan Ocak
“Abovvv gözümü bir açtım kız çocuğu anadan üryan yanımdaydı, zannımca bana ilaçlı gazoz içirdiler” diye kıvırtanların savunuldu gazetelere karşı “Helal olsun size bu müslümana sahip çıkıyorsunuz” diye alkış tutanlardan..


:CAHF:
Sıtkımın striptizi

Pedefoli, sadist bir “sperm vericisi” öz kızını kapattığı bodrum katında! 24 yıl boyunca kızının canını yakmasını, hayatını çalması..
Mersin’de Bir kız çocuğunun spermdaşı ve sperm vericisi tarafından canının yakılmasını ve bu can yakan sperm depolarından kaçarak sığındığı başka bir sperm vericisi tarafından pedefolililere satılmasını..
78 yaşında pedefoli eğilimleri olan! “Vatansever”, “Dinci”, Bazı yobazların “abisi” adam öldürmeye teşebbüsten hüküm giymiş bir tetikçi parçasının, 14 yaşında ki kız çocuğuna yaptıklarını...
Muğla’da 8 yaşındaki erkek çocuğunu boks torbası ve cinsel köle haline getiren sperm vericisi olayı olmak üzere bütün bu olayları, dramları adeta ucuz porno filmi tadında haberleştiren gazete puntolarına ve internet piksellerine hükmeden, bir nevi pedefoli tedarikçisi sözüm ona “gazeteci, haberci” diye ortalıkta gezinenlerden....
“Dişi it kuyruk sallamazsa...” diye savunmaya geçen
“Kesin yolludur, yollu” diye ortalığa salyalarını akıtanlardan
sadist bir sprem vericisinin sapıklığı hakkında... “İşte bu Hıristiyanlar işte böyledir” diye tam lafa başlamışken....Kendi dininden bir yaşlı adamın bir kız çocuğunu tacizle suçlanması karşısında:
“Sessiz kalan”
“Taciz mağduresinden şahitler talep eden”
“Olayı karşılıklı olarak medya savaşına döndüren”
“Abovvv gözümü bir açtım kız çocuğu anadan üryan yanımdaydı, zannımca bana ilaçlı gazoz içirdiler” diye kıvırtanların savunuldu gazetelere karşı “Helal olsun size bu müslümana sahip çıkıyorsunuz” diye alkış tutanlardan..
Kurbanların ifadelerini “pornografik anı tadında ” okuyan, gazete puntoları ve pikselleri arasında röntgencilik yapan punröntgen-okuyucularından....
Bu haberlere dair “yorum” adı altında:
“Ölünceye kadar filanca meydanda, çükünden çengelli iğne asın, bizde seyredelim”
“Bu sapığı bize verin, bizde ona yaptıklarının aynısını yapalım” diye sapığa; sapıkça ceza verme heveslisi anonim! Sapıklardan acayip derecede SITKIM SIYRILDI haberiniz ola

Neetsek? Acep oturup ağlasak mı?
Yoksa Bir yandan ağıtlar yakarken, diğer yandan zili boşanmış avradlar! Gibi göbekmi atsak?....
Yada hepten sosyal hayata sittir çekip, hayatın “anlam” ve “önemini” bulmak ya da bulmamak adına! Kendimizi ağalı, ağdalı, faşist ruhu okşayan dizilere mi versek?
Aslında bu çarpıklıklar karşısında, bu kadar dellenmemize gerek yok! Tek yapmamız gereken şey insanlarla hayvanlarla arasındaki farkı yaratan sınır çizgilerinin zannetiğimizden daha ince olduğunu bilmemiz.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Çok sert bir eleştiri yazısıydı.
Gönderen: Özgür Yenigün / , Türkiye
19 Temmuz 2008
Çok sert bir eleştiri yazısıydı. Söylediklerinize katılmamak elde değil. Ben en çok sonda söylediğiniz "Tek yapmamız gereken şey insanlarla hayvanlarla arasındaki farkı yaratan sınır çizgilerinin zannetiğimizden daha ince olduğunu bilmemiz." cümlesini beğendim. İnsan hayvandan farkını anlasa zaten böyle şeyler yaşanmayacak da her yerde dindar olduğunu söyleyen ve yine de bu farkı anlamayan insanlar inandıkları dinin de bu farkı üstüne basa basa vurguladığını anlamıyorlar ki.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bu Şehitlerin Bu Savaşın, Bu Vatanın, Hiçbiri Bizim Değil!
Muhterem Bankonotlar

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Lotus Çiçeği 2 Temmuz
Hrant Dink Ermeni Değildi
1400 Vs 85
Gaydırı guppak mesele
'62 Milyar Ödedik, Daha Ne Yapalım?'
Sorulu Tavsiye

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kına Yakın [Şiir]
Anamın Sihirli Adana Şalvarı [Şiir]
Bize Edebiyat Yapma Lan! [Şiir]
Okyanus [Şiir]
Canım İstiyooo... [Şiir]
Ben Namuslu Bir Erkek Değilim! [Öykü]
Bir kadının el çantasının anatomisi [Öykü]
Bak Postacı Geliyor Selam Veriyor... [Öykü]
Tü Rtük İye [Öykü]
Dandini dandini dastana [Öykü]


Demirhan Ocak kimdir?

Almanya'lı bir Asabi Veled

Etkilendiği Yazarlar:
Hangi birini anlatsam ki?


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Demirhan Ocak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.