Para için HIV virüsü taşımak isteyen çok kişi olduğunu savunan Kızılay Başkanı, "Tazminat, kazanç kapısı olmamalı" dedi...
O.'nun virüs kapmasında suçları olmadığını, mahkemenin de "kusursuz mağduriyet" kararı verdiğini belirten Kızılay Başkanı Ertan Gönen, "Suçsuz olduğumuz halde maddi destek verdik. Bunun kazanç kapısı olmasını istemiyoruz. Bugün 60 - 80 milyar lira için Türkiye'de bu tür hastalığı taşımak isteyenler var" dedi. Y.O.'nun ailesinden herhangi bir maddi talep gelmediğini belirten Gönen, şöyle konuştu: "62 milyar ödedik. Şimdinin 200 milyarı, daha ne ödeyelim? Bir kazanç kapısı açmak istemiyoruz. Ev almışlar. Çocuk için harcamamışlar. Bugün 60 - 80 milyar için bu tür hastalığı taşımak isteyenler var. Öyle değil mi? Ama doğru, ama yanlış. Böyle durumda ver 80 milyar, ver 100 milyar. Niye? İtalya'da bu iş devlet adına yürütülüyor. Almanya'da hangi kademede sorumluluk varsa o ödüyor. İngiltere'de doğrudan takipsizlik veriliyor. Singapur'da hastalık riski 10 binde 4 ve bu riski iyimser bulup alkışlıyorlar. Bizde yüz binde 2."
Kaynak: MİLLİYET
Türkiye'nin AB'ye girmeye hak ettiğini savunan yada yakın zamanda (5-10 yıl) AB gireceğini sanan HÖDÜKLERE bu beyanatı ezberletmek lazım!!!.....
Hadi AB'yi s...r edin, boşverin girmeyelim zaten girince başımız göğemi erecek?...hem onların zaten bizi almaya niyetleri yok.... Eeee biz kendimiz ne olcaz? boklu, sidikli imalathanelerde üretilen ilaçlar neremize sokacağız?.... sahi ya USLU ilaç fabrikasının ürettiği ilaçlar piyasalardan toplatıldımı? haberi olan beri gelsin!!
Demogoji falan filanda... Annenin biri 6 aylık bebişine aylardan beri USLU ilaç fabrikasında üretilen hapları veriyormuş... Bak sen şu allahın işine! şimdi tutup bu annede devletten denetleme sorumluluğunu yerine getirmedi diye tazminat filan isterse işte o zaman KIZILAY bşk olan zati muhterem! Ankara kızılay meydanında "Devletimi soymayın" diye açlık grevine girerse ne b.k yiyeceğiz?
Haberiniz ola dostlar ben balatayı sıyırtmak üzereyim... son 4 gündür işi gücü bıraktım türk televizyon kanallarını seyrettim. Öyle böyle değil yani her gün 16 saate yakın seyrettim... niyetim notlar alıp uzunca bir mizah yazısı yazacam aklım sıra....Ama, dört günün sonunda canım Türkiye'de yaşanların yüzde 80 dan fazlasının televizyon bağımlısı olduğunu düşündükçe insanın çaresizlikten umutsuzluktan çıldırası geliyor.
Bazen bu dünya'ya bir çocuk getirilmesine vesile oldum diye ağlayasım geliyor... "bile bile lades" dedikleri olay böyle bir şey olsa gerek?
Böyle bu yığınlar gibi tepkisiz, duyarsız ot gibi yaşamak nasıl bir duygu acaba? Hiç mi bu insanlar gelecekten korkmuyorlar? hiçmi akıl, mantık yok bunlarda?, Bir şeylerin ters gittiğinin neden farkında değiller? Yaşam denilen olay üç tane orp.spunun iki tane düm.üğün yaşamlarından ibaret magazin programımı yoksam?
Hadi anladık! "insan hakları gominist işi!" "işkenceye karşı çıkmak, olduğunu kabul etmek vatan haini terörist işi!" ,"Tüm aleviler namusustan bihaber namusuzlardır!, Tüm kürtler vatan haini" ", "her sakallı potansiyel irticacı!" , "her baş örtüsü takan şeriatçı!".
Eeee peki bilader!
Bu pislik içinde üretilen ilaçlar,
Lağıma benzer mutfaklara sahip lokantalar, Son 15 yılda trafik kazalarında kaybedilen 150.000 (yüz ellibin) insan, Bu sokakların pisliği, Şehrin göbeğinden geçen yanı başımızdaki nehre akan b.klu sularımız, Hayatın her yanını saran rüşvet, adilik, vurdumduymazlık, namusuzluk, omurgasızlıktan sizede gına gelmedimi? yetmedimi ulan? Ve bu saydıklarımın size hiçmi zararı yok? Yani bu gibi günlerde değilde ne zaman TEPKİ GÖSTERECEKSİNİZ? NE ZAMAN HALK OLDUĞUNUZUN FARKINA VARACAKSINIZ?.....
Şimdi;
Halka topluca salak muamelesi yapmak aydın olmakla ilintili değildir, Ağa bu Halk bir kızarsa? bir sokağa dökülürse? sen ondan sonra seyreyle cümbüşü, Üreten biziz yönetende biz olacağız, Allahın izniyle bu yüzyıl Türk yüzyılı olacak. Diyen hödükler şöyle bir adım öne çıksınlar ki birazdan gelecek olan tarih babanın işi kolaylaşsın da bilsin gayri kimi yargılayacağını. Ehh! artık sizde artık iyi bir savunma hazırlarsınız dimi???