Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
hiç konuşamadan ölen bebekler gibi zamansız ve yeni doğmuş yeni emeklemeye başmalış bi çift göz bu sana bakan sana doğru yürümeye çalışan bir de yaşasaydı eğer zedelenmeden neler anlatacaktı kimbilir.. hiç konuşamadan bekleyen yüzler gibi bisikletini sana doğru süren bisikletini senin için silen hayalciler gibi hayal ettim sana doğru çevireceğim pedalları bir yaz günü sabahı.. ekmek almaya göndereceklerdi beni ya seni alıp gelecektim oysa sepetinde bisikletin.. ve bunu, kimse bilmeyecekti.. sığmayacaktın oysa dalgalara çarpmak istemeyen kollarınla tutunacaktın ehliyetsiz dudaklarıma ve titrek pedallarıma.. sarkacaktı ellerin sarkacaktı en sevdiğin sözcüklerin kalbimin hızlı pedallarından aşağıya akacaktı sim gibi üzerime parıldayacaktım.. istemeyecekti seni kimse benden başka.. bisiklet sevgilim diycektim o yüzden çok zaman sonra sana.. bir yaz hayaliydin ya ne de olsa en sevdiğim akşamüzerilerimde karşıma çıkan üzerime tatlı bir heyecanla çöken gözlerime eflatun gibi yerleşen.. bisikletimin arkasında taşırdım seni geceleri kimseler görmezdi.. en ıssız yolları seçerdik varmak için eve çok yolumuz olsun isterdik varmak için birbirimize çok zamanımızın olmasını isterdiğimiz gibi.. bu yüzden ben çokça kaybettim yolumu sende ve bulmak istemedim çıkışları tekerlerimi aşındıracak yokuşları.. çünkü sen bisiklet sevgilimdin ve ben sonsuza dek sürmeliydim seni aşındırmadan kirpiklerimizi uyutmalıydım her gece bizi bir sonraki güne yaşatabilmek için gözbebeklerimizi.. oysa.. bilmiyordum.. düşecekti sonra gözlerim geceye doğru düşecekti buruk bir çevrilmemiş sayfada bekleyecekti bir denize doğru her gece aynı karaltıda.. her gece aynı yıldıza soracaktı belki.. sepete düşen kırıntıları toplarken soracaktı şimdi nerde olduğunu nasıl bir günbatımı yaşadığını eflatun günbatımlarında bisikletini nereye parketmeyi hayal ettiğini.. ve hala aynı iskelede oturmayı sevip sevmediğini.. bisiklet yolları yok hala burda o yüzden en ıssız yolları seçiyorum hala sana varmak için bir de ben hala aynı iskelede oturuyorum aynı bisikletle..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melis balcılar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |