..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Polisiye > Yasemin İnci




23 Mart 2008
Özgürlüğün Damlaları 9  
Özgürlük seçim yapmakta serbestlikse, yapılan seçimlerin sonucuna katlanmak gereklidir.

Yasemin İnci


Güç...Güç...Güç...


:BEBI:
Tüm bunlar olup biterken, güvenlik güçlerinin titizlikle aradıkları terörist, Düzce yakınlarında yol kenarı restoranlarından birinde birkaç saat dinlenip ihtiyaçlarını tamamlayarak yola çıkmayı planlıyordu. Kirli çantasından çıkardığı kenarları yırtılmış bir kağıt parçasının üstüne yazılmış telefon numarasını okumaya çalışıyordu. Ürkek bakışlarla çevresini kontrol etti. O olayları yaşamamış gibi soğukkanlılıkla kontörlü telefon yazan yere doğru yürüdü. Alnına sardığı o kaba bez parçasının yerini gazlı bezden yapılmış bandaj almıştı. Ne kadar yıkamaya çalışmışsa da boynundaki kırışık ve çukurlarda kurumuş kan kalıntıları kalmıştı. Aradığı numaranın düşmesini beklerken, giysi bulacağı bir yer olup olmadığını kontrol ediyordu. Nihayet telefon düşmüştü, bir çaldı iki çaldı üç çaldı ve çalmaya devam etti ve sonunda meşgule geçti. Sinirlenerek kabini yumrukladı. İnsanların şaşkın bakışlarını hiç umursamamıştı bile. Tekrar aradı aynı numarayı ama yine cevap yoktu. Çıkmaya hazırlanırken, ne zaman geldiklerini görmediği jandarma erleri dikkatini çekti. Teni sarardı aniden. Hızlı adımlarla yan yana içeri geçen erlerin ardından nefret ve endişeyle bakarak ağzının içinden bir küfür savurdu sessizce. Ardını döndüğünde kabaran duyguları törpülendi çünkü iki jandarma eri de yol ağzında durmuş ellerindeki afişleri yapıştıracak yer arıyorlardı. Birkaç saniyelik sersemlik evresinin ardından toparlanarak tekrar soğukkanlı olmaya çalıştı. Çantasını omzuna atarak çıkışa doğru ilerlerken, çıkışta başka erlerin yapıştırmakta oldukları afişleri gördü. Orda ki resimler kendine aitti.

O sırada olan oldu. Resimleri incelemekte olan erin dikkatli bakışları Yusuf'a çevrildi, bir resme bir Yusuf'a bakarak hayretle ağzını açtı ve işaret parmağıyla Yusuf’u gösterdi arkadaşlarına.

Bir anlık vahşi duyguların uyarıcılığıyla yanından geçmekte olan bir bayanın koluna yapışarak cebinden çıkardığı sustalıyı boynuna dayadı. Kadının aniden rengi solmuş neye uğradığını şaşırmış, ne olduğunu anlamadan yalvarmaya başlamıştı.

Herhangi bir yerden gelecek kurşun endişesiyle kendini emniyete alacak bir yer aradı ve buldu. Son model kırmızı bir arabanın yanında duran kucağı çocuklu bir bayanın işaret ettiği yerde bir şey arayan orta yaşlı bir adam arabadan çıkarak, çocuğa ait olduğu anlaşılan eşyayı kadına uzatırken, hırsından kanlanmış gözlerle karşı karşıya kaldı.

-─ Anahtarı ver

Adam hiç tereddüt etmeden cebinden çıkararak uzattı anahtarları, elleri titreyerek. Açık olan araba kapısından rehine aldığı genç bayanı hızla içeri iteledi. Zaten ayakta zor duran bayan ani gelen şiddetin etkisiyle dengesini kaybetmiş, koltuğun üzerine yarı baygın bir vaziyette yığılıp kalmıştı.

Kirli çantasından çıkardığı G-3 ü jandarma erlerine göstererek

─ En ufak bir harekette bulunursanız kızın beynini dağıtırım

Restoranın avlusunda bulunan insanların yarısı lokantaya saklanmış, bir kısmı da arabalarının ardında şoke olmuş, bazıları da oldukları yerde kalakalmış dizlerinde adım atacak gücü kaybetmişlerdi.

Jandarma erleri bu sürpriz karşılaşmayı akıllarına bile getirmemişlerdi beklide. Her yerde kırmızı bültenle aranan böylesine tehlikeli bir teröristin, arkasında büyük çetelerin olduğunu düşündükleri için, onunla böylesine sahipsiz bir vaziyette karşılaşacaklarını düşünmemişlerdi elbette.

Yusuf’un sesiyle tekrar kalp atışları hızlandı, soluk alışları kulakla duyulur hale geldi.

─ Herkes ellerini başının üstüne koysun !

Alınan uyarıya anında uyuldu. Yusuf devam etti;

─ Restoranda kimse kalmasın herkes dışarı çıksın !

İçerde emniyette olduklarını düşünenler şimdi korkudan titremeye başlamışlardı. Başka çarelerinin olmadığını anlayarak elleri başlarının üzerinde dışarı doğru yürümeye başladılar.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın polisiye kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özgürlüğün Damlaları 6
Özgürlüğün Damlaları 8
Özgürlüğün Damlaları 4
Özgürlüğün Damlaları 3
Özgürlüğün Damlaları 7
Özgürlüğün Damlaları
Özgürlüğün Damlaları 2
Özgürlüğün Damlaları 5

Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Verilen Sözler Tutulur Mu? Öldürülür Mü?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Cennet Vatanımın Mor Dağları [Şiir]
Güzel Din İslam [Şiir]
Kibar Kurt [Öykü]
Çapgöz [Öykü]


Yasemin İnci kimdir?

Yoluma devam ederken önüme çıkan her renkte kutsallığı düşünürüm. Sevginin gücüyle engellerin aşılacağına inanırım.

Etkilendiği Yazarlar:
yazılarını beğenerek okuduğum yazarlar ve insanlar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Yasemin İnci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.