Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon |
|
||||||||||
|
Yağmurun yağmadığı Yıldızların bile kaymadığı Hatta göz kırpmadığı bir yerde Geceleri gökyüzüne, Bakabilme sevdasıdır umut… Bir sahilde, Elinde bir olta, Ayağının dibinde Boş bir kova Zamanı yemlerken Dalgalı denize, Yani umutsuzluğa Gitmekten vazgeçerek Atılan yeni bir çaparidir umut… İçinden hadi rastgele diyerek… Bazen de iflasın eşiğinde Dirseğinin altında dizlerin Başın ellerinin arasında Yeri sularken göz yaşlarınla Tükenmişken umudun Bir kibrit daha çakmak Ayağa dikilmek, Islak gözlerini göğe dikip Bir kez daha diyebilmektir… Yenilgiyi kabul ederek hazmedip Bir maç daha isteyebilmektir umut… Sonu getirilmemiş bir şarkının Sayfasını kapatmadan önce Dibine, “devam edecek” diye Bir not düşebilmektir bazen umut Vazgeçmeden… Bazen de Bir sevdiğini uğurlarken Toprağın o soğuk kokusuna Sevgini çiçeklere tutuşturup Dikerken, en güzel baş ucuna… Hafifçe gülümseyerek… Elbet bir gün buluşuruz… Diyebilmektir umut… Uçurumun ucundayken Gülümseyebilmek… Ellerini göğe kaldırıp Yardım isteyebilmek Sonra da karanlığı aşağı atıp… Tekrar ışığa yürüyebilmeyi, İstemektir umut… İstemektir umut… Hayal edebilmektir… Suskunlukları bozarken bile… Yüreğini açıp… Hata yaptım diyebilmektir umut… Hayata atılan, bir çelmedir Işığı özlemektir umut… Bitmemesi gereken Yeni başlangıçlardır umut…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Vahan İSAOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |