"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Ben uykusuz bir çocuğum bugün İçinde misketler olan bir kavanoza bakıyorum. Rengarenk hayallere dalmak istiyorum ama Bir şarkı alıp getiriyor buralara… Bir beyaz sayfa, birkaç renkli hatıra. Elimde bir kurşun kalem Hani tepesinde silgisi olan İlkokul önlüğü kokan. Bir kaç satır yazayım diyorum ama Gözlerim kapanıyor uykusuzluktan. Şu okul fotoğrafları nasıl yazılır acaba. Galiba usta bir yazar değilim, hiç de olamayacağım Yine her zamanki gibi kolayına kaçacağım Öğretmenlerim kızacak ama. Öyle küçük bir fotoğraf nasıl anlatılır ki. Okul fotoğrafı işte… Bir köşesinde tarih Diğer köşesinde eskimiş bir merdinven Arasına sıkıştırılmış birkaç küçük… Okul fotoğrafı işte. Ben onlarla oyalanırken Pamuk prenses çoktan elmayı yemiş Fark edemedim cüceler kızar mı acaba bana Ama misketler de o kadar güzeldi ki. Üstelik de uykusuzdum, Elektrikler de kesilmişti zaten. Kızmayın bana… Şimdi rüyaya dalsam kim bilir ne görürüm. Bi kumsal kenarında olsam, Kumdan bi kale yapsam Ama yapsam yani.. Yıkılmasa küçükken yaptıklarım gibi Hani rüya bu ya Olur ya… Uyumuyorum anne gözlerimi dinlendiriyorum. Dedemden çalmıştım bu lafı, Bir gün gelip de söyleyeceğimi biliyordum. İşte o gün bugünmüş de… Acaba uyudum da düşümde mi sayıklıyorum derken Gözlerim iyice kapanıyor hissediyorum. Ama yinede yazacağım derken, Yıldızlara boğuluyor aydınlık… Tahta masaya düşmüş bir kurşun kalem sesi duyuyorum.. Ama umursamıyorum da… Sadece birazcık ara veriyorum… Ben gidiyorum… Ben geliyorum…… Yatağımı hazırlayın cüceler. Uykusuz bir çocuğum bu gün Uyumaya geliyorum… Masal oluyorum. Saymayın koyunları Ses yapmasınlar… Ben zaten uyuyorum…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Vahan İSAOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |