Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Dururdu kalbim ışığında Sonsuzluk nefesinin iç çekişleri Teslim olurdu bakışlarına Ve hiç ulaşılamamış Bir yol gibi süzülürdü uzaklarında Ben sana susardım Sen bana bakardın Kana kana tutuşmak isterdim Sıcaklığında küllerimin Huzur bulurdum Gözlerine bakınca… Gülhane parkının bir akşamında Bir rakı sofrasında oturarak Kuşların göçünü izlemek gelirdi içimden Uzaklara koşan her bir kanat çırpmasında Sana uzanan bir rüzgar olmak isterdim Avuçlarım terlerdi İçim titrerdi Söylemek istediklerim de Benimle birlikte erirdi... Sen bana bakınca. Sonra sen bana bakınca Sıkışır kalırdım hayranlığımın arasında Dokunurdu bana gidecek olman da Gururuma dokunurdu, söylemezdim Korkuturdu sensizlik Git de bitsin derdim içimden Bitsin bu belirsizlik, karmaşa Git de nefessiz kalsın hayallerim Git de düşsün aşağı tüm yollarım Uçurum tadında Korkardım Gözlerine bakınca… Gözlerinde uykuya dalmak Bir daha uyanamamak gibi Dileklerim vardı Bir piyango biletinin İmkânsız ikramiyesinin Bana çıkması gibi İhtimali olmayan Dileklerim vardı Kırılırdı Sen bana bakınca… Ne yaptın bana Ve nasıl yaptın. Gideceğini bile bile Her seferinde tutuluyordum Müptelası olmak gibi sigaranın. Öleceğimi bile bile İçime çekiyordum varlığını. Ve ölmek bile hoşuma gidiyordu Yavaş yavaş. Gözlerine bakınca…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Vahan İSAOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |