Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
Her şeyden önce incelediğimiz anne türünün %90'ı araba kullanmayı bilmez ama tuhaf bir şekilde doğduklarından beri araba kullandıklarını sanırlar. Annelerin ikinci özelliğiyse psikolojik yönleridir. Bir anne ne zaman üşüse, çocuğunu giydirir. Ya da ne zaman acıksa, çocuğunu yedirir. (bu paragrafta yazanlar uzmanlar tarafından kanıtlanmıştır) Anneler evlerde ağabilere göre daha rahat ve sorunsuz olarak barındırılabilir. Çünkü anneler günde kaç öğün olursa olsun yemeklerini kendileri hazırlar. Bunun dışında da işyerlerine ya da gitmek istedikleri başka yerlere kendileri gidebilirler. Ancak annelerin en sorun edilecek özelliği de despotluklarıdır. Dünyamızda hala annelerin %35'i bu özelliğini açıkça sergilemektedir. Ancak bazı şanssız küçük çocukların bu tür annelerin eline geçmesi yanlızca doğa döngüsünün bir parçasıdır. Annelerin en büyük sırlarıysa dipsiz çantalarıdır. Anneler ne kadar küçük çantalar taşıyor olsalar da yanlarında en az iki hırka ve bir şapka her zaman bulunur. Annelerin İyi Yanları: (Anneler günü dolayısıyla hazırlanmıştır) Annelerin işe yaramadığı da söylenemez.. Örneğin yeryüzündeki annelerin neredeyse %85'i çocuklarını okula gitmeleri için kaldırır. Bunun dışında kalan gurupta ise anne çocuk ilişkilerinde çocuklar okula gitmek için annelerini kaldırır. Doğanın verdiği bir nimet de annelerin yemek yapmayı ve bulaşık yıkamayı bilmesidir. Üstelik çalışan anneler bile sırf akşam saatlerinde bu konularda doğal eğilimlerini yerine getirirler. Annelerin en büyük özelliği de çalışma saatlerini ve uygu saatlerini şaşmaz bir şekilre hatırlamalarıdır. Bu onlara kendilerine doğanın verdiği özel bir yetenek gibi görünse de, aslında kolunda saat olan herkez bunu yapabilir. Genel olarak bütün canlıların türlerinde baş gösteren soy tükenmesi sorunu, şansımıza annelerin başına şimdiye kadar hiç gelmemiştir. Ayrıca dünyadaki bütün psikolog, pedagog, etnolog, sosyolog ve diğer logtorların araştırmasına gerek kalmadan annelerin neden varolduğu da bulunmuştur.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Esin Yardımlı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |