Seviyorum, öyleyse varım. -Unamuno |
|
||||||||||
|
Adını bilmediğim şehirler olsun istedim hep... Oralarda kalmak, sonra bir başkasına kaçmak usul usul. Varlığımı hissettirmeden, bilinmeden misafirliğim. Güney Amerika'nın küçük kıyı diyarı belki, Belki Şili... İçinde esmer tenli çocukların çamura bulandıkları bir köyün otlağında, eğri büğrü bir damın yanındaki sazlıkta oturabilirdim. Ya da uzun ağaçları altında başka bir memleket... Belki Kolombia... Ya da örtüleri altında; dışarı çıkmak için rüşvete namzet kadınların ülkesi; İRAN!! Oralarda bir yerde, yabancı şehirlerinden birinde... Kıraçlığı da yeşilliği de, her şeyi ile bir "yabancı olmak" "Ne tuhaf" larım olsa söyleyeceğim. "Ne kadar güzel" demek için, hiç hazırlık yapmasam öncesinde. Güzel olduğu için güzel, tuhaf olduğu için tuhaf diyebilsem herkese ve her şeye... Jargonumu bozsam, ağzımı açsam... Ve seni... Seni diyorum! Hiç görmediğin bir yerde düşünsem bu defa... Ya da hiç olmayacağımı düşündüğün bir toprakta! Bir tankın yanında mesela... Ya da toplu bir mezar odasında! İlişkilendiremeyeceğin bir yerde diyorum Seni diyorum! Var olmadığın bir yerde sevsem yeniden... Bir gül tanesiyle beklerken beni, Kan içsen ellerimden...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Orhan TURAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |