..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > NUMAN MAS




18 Temmuz 2006
Hitler'in Piçi İsrail  
Zaten Bütün Suçlu Adolf Hitler!

NUMAN MAS


Görüntü itibariyle Hitler'in yaptıklarını yapmakla, onun piçliğini üstlenen İsrail, içerikte abileriyle birlikte...


:BDEJ:
Artık kavramlarımızla oynamayı bıraktılar. Nedendir bilinmez, İslam medeniyetini tamamen çökertmişlerken, (islam medeniyetinin kalıntılarını medeniyet sanmaya devam ederken bizler, onlar soğuk savaşa geçtiler) düşüncesizce silaha davrandılar ve saldırganlaştılar. dolayısıyla, hemen hemen üçyüz yıldır, kavramlarımızı, ahlakımızı, kültürümüzü vs. yok etmeye çalışan güçler, bizlerin yok olduğu zannı ile silaha davrandılar. Ve başarıyla başladıkları ve sürdürdükleri, görevlerini tam sonuna gelmişken, terkettiler. Bunun için basit bir örnek, artık eskisi gibi intihar komandosu kalmadı mesela. İntihar komandosu mantığı, herkesin tahmin edebileceği düzeyde bir acizlik ifadesidir. Ama o kadar güzel bir strateji ile hazırlanıp, tüm müslüman alemine yutturulduki bu intihar komandoları, neredeyse onlar için ağıt yakacaktık. Halbuki bizler müslümandık, bizler intihar edemezdik, her ne olursa olsun. Hatta, herkesin de, nazar-ı dikkatini celbetmiştir, intihar komandoları ölmeye gitmeden önce bir video hazırlar, ellerindeki kağıtta yazanı okurlar, arkalarında bir kaç silahlı adam, vedalaşırlar ve ölmek ve öldürmek için sivillerin ekseri bulunduğu noktalara giderek, bombayı patlatırlar. Ve acı tarafı, en fazla iki kişi hayatını kaybeder, birisi zaten kendisidir. Çelişkiler zinciri, birincisi hiç bir müslüman ölmekten korkmaz, ama her müslüman bilirki, intihar etmek bize haramdır. İkincisi, intihar ettiğinde en fazla bir kişinin öleceğini onunda sivil olacağını bile bile nasıl olurda bir müslüman kendini patlatır. Malum, bizler savaşlarda bile sivillere hatta elinde silah olmayan askerlere, ölümün korkusunu bile yaşatmayız. Üçüncüsü, vatanı uğruna intihar etmeyi göze alabilecek kadar hisli ve düşünceli bir insan, nasıl olurda, eline bir adet silah alıp, tabanca bile olsa, daha çok askeri öldürmeyi becerememektedir ya da daha akılcı olduğunun farkına varamamaktadır. Hadi onlar, duygu yoğunluğuna kapılmış bunları düşünemiyor, askerin ölüsünden daha çok dirisinin işe yarayacağını anlatan hiç kimse mi yok etraflarında. Bunlar gibi bir sürü çelişki, kısacası tüm islam alemine yutturdular bunlar gibi, zekice hazırlanmış mizanselleri. Ama artık bunlara gerek yok şeklindeki düşünceye yönelmiş olacaklarki, çoluk çocuk demeden vurmaya başladır. Olayların görünen boyutundan çok, içeriğine girmek istiyorum aslında. Ama görünen kısımlarınıda bir kenara bırakamıyorum. Zira İslam alemi olarak, hep görünen kısımlarıyla ilgilendik, onlarda bizleri görüntülerle kandırdılar. Görüntü itibariyle Hitler'in yaptıklarını yapmakla, onun piçliğini üstlenen İsrail, içerikte abileriyle birlikte çok ciddi planlar peşinde. Irak sonrası yeni plana başvurdular. Ama Irak'ta ipler koptu. Onlar üçyüz yıldır oynadıkları sinsi oyunlara artık son verirken, bizlerde artık onların son vermesiyle uyanışa geçiyoruz sanırım. Yani, artık kendi politikalarımızı üretebilicez gibi görünüyor. Biz müslümanlar her ne kadar entrika yapan bir ahlaka sahip olmasakta, entirkaları bozabilen bir güce sahiptik, ve o güce geri dönüş başladı... oraya buraya attığınız bombalarla, görünen kısımlarıyla aldanma sırası sizde, içerikte oyun oynama sırasıda bizde, size üçyüz yıl müsade etmemize aldandınız. Evet, belki çok kaybımız oldu ama ne yapalım, günümüz müslümanları da böyle, nasihatten çok musibete dikkat ediyor, biz dersimizi çıkardık, şimdi uygulayacağız...

Not: İsrail için piç tabirini kullanmama kimse kızmasın, hırsıza hırsız dediğinizde emin olun hırsız sadece alınganlık numarası yapar. Hırsızın malını satın alan da hırsız muamelesi görür...
Dualarımla...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sıktı Artık Bu Aptallık!
Atatürk Karikatürü!
Vah!vah! Sen Çok Hastasın Gel Başbakan Ol!

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kendimi Seviyorum!
'Seni Mankenle Yakalayalım!'
1 - 1,5 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 3,5 - 3,5 - ,35...
Böyle Haklı Çıkmaya Lanet Olsun!
İnsan Olmaktan İstifa Edelim mi Hep Beraber!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mavi Bir Ölüm [Şiir]
Fahişe Ruhlar (1) [Deneme]
Fahişe Ruhlar (3) [Deneme]
Kalbim Ağlarken, Kıçım Güldü! [Deneme]
Fahişe Ruhlar (2) [Deneme]
Ünlü Olmak İçin Kime Vermem Lazım? [Deneme]
Kız Olmak, ve Sevmek mi? İspatlayın... [Deneme]
Herşey Anlaşılmayacak Kadar Basit! [Deneme]


NUMAN MAS kimdir?

Hep insanı, insanı ve insanı düşünürüm. İnsanı düşündükçe, Allah'a ulaşırım, insanı ona sorarım, Hep sevdiğini söyler bana, rahmet edeceğini, istedikçe affedeceğini. Allah'ı düşünürüm, insana ulaşırım, insana sormama gerek bile kalmaz, hep ihanet! ihanet! ihanet!. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum herkesten, ama az ama çok etkilenirim. Abdurrahman Dilipaktan tutun, Dostyevskiye kadar...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NUMAN MAS, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.