..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Kesinlikle Karşıyım! > NUMAN MAS




23 Haziran 2006
'Seni Mankenle Yakalayalım!'  
En Pahalı Manken Üç Bin YTL

NUMAN MAS


Sizin yorumunuz nedir? Ben şahsen, iğreniyorum bu zihniyetten...


:BDFD:
Kendimden çok fazla bişey aktarmayacağım, asıl yorumu sizlere bırakacağım bu sefer. Türkiye'de gazeteciliğin nasıl yapıldığı, kamuoyunu takip ettiğimiz mercilerin, düzeylerini nasıl ele verdiklerine dair örnek sunucam sadece, yorumu size ait. İsmail Türüt, bir olaydan dolayı açıklama yapmış, "Bir kadınla gündeme kim gelirse gelsin hiç tasvip etmiyorum... Mesela bana 'Seni Boğaz'da bir mankenle yakalayalım' diye teklif geldi.". İsmail Bey böyle diyor. Ve ben sadece doğru olabileceğinin altını çizmek için şöyle bir iddiada bulunuyorum, 'bana üçbin ytl verin, istediğiniz mankene, fotoğrafınızın basılı olduğu tişörtü giydireyim'. Sizin yorumunuz nedir? Ben şahsen, iğreniyorum bu zihniyetten...
Dualarımla....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın kesinlikle karşıyım! kümesinde bulunan diğer yazıları...
Böyle Haklı Çıkmaya Lanet Olsun!

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sıktı Artık Bu Aptallık!
Atatürk Karikatürü!
Kendimi Seviyorum!
Hitler'in Piçi İsrail
Vah!vah! Sen Çok Hastasın Gel Başbakan Ol!
1 - 1,5 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 3,5 - 3,5 - ,35...
İnsan Olmaktan İstifa Edelim mi Hep Beraber!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mavi Bir Ölüm [Şiir]
Fahişe Ruhlar (1) [Deneme]
Fahişe Ruhlar (3) [Deneme]
Kalbim Ağlarken, Kıçım Güldü! [Deneme]
Fahişe Ruhlar (2) [Deneme]
Ünlü Olmak İçin Kime Vermem Lazım? [Deneme]
Kız Olmak, ve Sevmek mi? İspatlayın... [Deneme]
Herşey Anlaşılmayacak Kadar Basit! [Deneme]


NUMAN MAS kimdir?

Hep insanı, insanı ve insanı düşünürüm. İnsanı düşündükçe, Allah'a ulaşırım, insanı ona sorarım, Hep sevdiğini söyler bana, rahmet edeceğini, istedikçe affedeceğini. Allah'ı düşünürüm, insana ulaşırım, insana sormama gerek bile kalmaz, hep ihanet! ihanet! ihanet!. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum herkesten, ama az ama çok etkilenirim. Abdurrahman Dilipaktan tutun, Dostyevskiye kadar...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NUMAN MAS, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.