..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > NUMAN MAS




23 Haziran 2006
Sıktı Artık Bu Aptallık!  
İddia Ortaya Koyanın Ispatı Cebinde Olmalıdır.

NUMAN MAS


Fatih Bey bu durumu açıklasın önce, sonra biz kendisine inanalım; "Fatih Altaylı'nın bilmem neresine şişe sokulurken fotoğrafları var, bana o fotoğrafları ıspatla derlerse ıspatlarım.....


:DAFC:
Kimse kusura bakmasın ama, bunları okuyanlara da, destek verenlere de, engellemeyenlere de, para kazandıranlara da, bunlara karşı bilinçlenmeyenlere de aşırı derecede kızgınım! Ya geçenlerde bi kaç yazı okudum. Ve artık kal! gelmek üzere. Bunun anlamı nedir tam olarak? Artık, bazı gazeteler referans gösterilir olmuş tezlerde. Bazı basın yayın organlarının, yazdıkları, iddiaları tezlerin ıspatı olarak gösterilir olmuş. Biz millet olarak bu kan emicilerin, bütün amaçlarının para olduğunu ne zaman anlayacağız. Birisi benden yana değil mi bu konuda? Yazının hangisi olduğunu belirtmeyeceğim ama, şunun iyi bilinmesi taraftarıyım; artık, o televizyondan, bu gazeteden okuduğumuz her şeyin, çıkar üzere yazıldığını, yazan ya da sunan radyo, tv, ya da gazetenin çıkarı hiç bi şekilde yoksa yazmayacağını. Bu iddiam için isteyen herkese somut somut! örnekler verebilirim. Milliyet gazetesinden, ya da sabah gazetesinden, ya da ne bilim milli gazeteden referans olurmu hiç!. Bizler iyi bilmeliyiz ki, Türkiye'de basn-yayın işi tamamen saçma bir düzlemde ilerliyor. Bunun da aslında çok basit bi sebebi var. Gazete ve televizyon patronlarının asıl işlerinin basın-yayın olmayışı. Adamların para kazandıkları sektör basın-yayın değil. Bunu bi kafamıza sokalım. Dolayısıyla kendi çıkarları doğrultusunda çok rahat bi şekilde kullanabiliyorlar. Tıpkı UZAN'ın bi televizyonu satın aldığında, reklam işlerini kafadan taşeron bir firmaya satıp, gelirini başka sektörde devam eden diğer bir firmaya aktarması gibi. Onların gazeteden ve televizyondan beklentileri, sadece ve sadece yeri ve zamanı geldiğinde kullanabilmek. Ve dolayısıyla, doğru düzgün programların olmayışı, doğru düzgün yazı dizileri ve köşe yazarlarının olmayışı suretiyle, halkımızın bilinçlenememesi veya yanlış bilinçlenmesi muhtemel oluyor. Buda onların işine gelen bi durum. Zira, bilinçli bir halka, rant elde etmek için, saçma sapan sunumların tutarlılığı, etkisel olarak çok düşük olur. Kısacası atlarını istedikleri gibi sürüyor bu adamlar.

Yazımın müsebbibi olan yazıda da Fatih Altaylı referans gösterilmiş. Fatih Altaylı kimdir Allah aşkına? Onun dediklerine ve araştırmalarına ne derece inanılır. Kendileri çok güvenilir bir insan mı? Madem birileri hakkında çok rahat iddialarda bulunuyor, bundan yaklaşık 5-6 yıl önce onun hakkında da bir köşe yazarı şöyle iddiada bulunmuştu, Fatih Bey bu durumu açıklasın önce, sonra biz kendisine inanalım; "Fatih Altaylı'nın bilmem neresine şişe sokulurken fotoğrafları var, bana o fotoğrafları ıspatla derlerse ıspatlarım. Bre or.... ço...., bakın annesine küfür etmiyorum, burada or.... kelimesini sıfat olarak kullanıyorum, -sokak çocuğu gibi bişey- bre or.... ço.... sen kim oluyorsun da, o kıza fahişe diyorsun". Evet, bir köşe yazarının metnini aktardım size. Ve çok iddialı bi köşe yazısı idi bu. Bildiğim kadarıyla da bu köşe yazısına cevap gelmedi Fatih Beyden. Hala daha cevapsız. Yoksa şişeler mevzuu olarak kalacak mı konu akıllarda...

O yüzden ben diyorum ki, kimsenin yazdığına direk olarak inanmamak lazım. Bi iddia varsa orta da, sahte olarak düzenlenebilir potansiyelinden yüzde yüz uzak kalmış belgelerle ıspatlansın. Biz ondan sonra inanalım. Daha mantıklı olmaz mı? Ayrıca, unutmayın ki, insanlar genelde gündemde olan insanları eleştirirler. Zira gündemde olan insanların hataları hep gündemdedir. Ve çalışan insan hata yapar. Hata yapmıyorsa bir insan, çalışmıyor demektir. Sadece, sonuç olarak bu hataların getiri ve götürülerini hesaplayalım biz vatandaş olarak, gerisi hikaye... Şişesiz akşamların tadını çıkarın....
Dualarımla....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Atatürk Karikatürü!
Hitler'in Piçi İsrail
Vah!vah! Sen Çok Hastasın Gel Başbakan Ol!

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kendimi Seviyorum!
'Seni Mankenle Yakalayalım!'
1 - 1,5 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 3,5 - 3,5 - ,35...
Böyle Haklı Çıkmaya Lanet Olsun!
İnsan Olmaktan İstifa Edelim mi Hep Beraber!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mavi Bir Ölüm [Şiir]
Fahişe Ruhlar (1) [Deneme]
Fahişe Ruhlar (3) [Deneme]
Kalbim Ağlarken, Kıçım Güldü! [Deneme]
Fahişe Ruhlar (2) [Deneme]
Ünlü Olmak İçin Kime Vermem Lazım? [Deneme]
Kız Olmak, ve Sevmek mi? İspatlayın... [Deneme]
Herşey Anlaşılmayacak Kadar Basit! [Deneme]


NUMAN MAS kimdir?

Hep insanı, insanı ve insanı düşünürüm. İnsanı düşündükçe, Allah'a ulaşırım, insanı ona sorarım, Hep sevdiğini söyler bana, rahmet edeceğini, istedikçe affedeceğini. Allah'ı düşünürüm, insana ulaşırım, insana sormama gerek bile kalmaz, hep ihanet! ihanet! ihanet!. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum herkesten, ama az ama çok etkilenirim. Abdurrahman Dilipaktan tutun, Dostyevskiye kadar...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NUMAN MAS, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.