..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > NUMAN MAS




23 Haziran 2006
Herşey Anlaşılmayacak Kadar Basit!  
Ölmek Doğmaktan Daha Güzel Olmalı!

NUMAN MAS


Nee ilkokul mu?.. Bu öğretmende kim, Leman öğretmen, bu adam ölmüştü...


:BAEC:
Uyandım, etrafımdaki insanlarda kim böyle? Aman Allahım!. Ne yapıyor bu insanlar böyle, neden ağlaşıyorlar acaba? Ben nerdeyim? Çıkmalıyım bu dar kutudan... Burasıda neresi? Hastahaneye benziyor. Bu yatan insanların derdi ne acaba? Evime gitmek istiyorum ben... Oh! çok şükür. Bahçesinde mükemmel bi havuzu olan, insanlardan uzak evime geldim. Ooo arabamıda hizmetçilerime temizletmem lazım... Hastahanedeyken koltuk deynekleri mi kullanıyordum ben? Neyse çok şükürki yoklar. Baya da yakışıklı olmuşum. İşyerimde de sekreterim beni bekliyordur şimdi! gideyim bari... Fakat benim iş yerim daha güzeldi, bu sekreter, bu sekreter benim taciz etmeye çalıştığım kız, kovmuştum ben onu işten, ne için gelmiş acaba? Aynamda baya güzel gösteriyor beni, neyse bu iş yeri daha güzel o zaman. Dur dur, para yüzünden kavga etmiştim ben, yüzümdeki yara nereye gitti? Çokta önemli değil, en iyisi ben biraz arabama binip İstanbul'u gezeyim... Bu külüstür arabada kimin? Olamaz! Bu benim ilk arabam, peki cebimdeki anahtar... Yeni arabam nerde? Önemli mi sanki, takılayım şöyle istanbula doğru.. Nevizade de bişeyler içilir şimdi... Sarhoş gibiyim.. arabam nerde? Hmm otoparktaydı doğru... Parkçı hiç araba bırakmadığımı söyledi... Otobüse bineyim bari... Etiler şurdan ne kadar sürerki zaten... Bu otobüs neden bağcılara geldi, eski evimin önünde duruyor, bi girip bakayım şuraya... Anne! karım nerde? Nasıl yani.. ben evlenmiştim ama... Yarın da okula gidecek mişim? Hı! sabah olsunda görelim bari... Nee ilkokul mu?.. Bu öğretmende kim, Leman öğretmen, bu adam ölmüştü... Okulda çok sıkıcıydı bugün, servise binip evime gitmek istiyorum bir an önce.. servis parasını denkleştiremediğimiz için servisten ayrıldın da ne demek? kendinde değil bu servisçi... N'apalım, yapacak birşey yok.. Aaa Atilla bu, top oynayalım mı diye sorayım... Yürümekte de epey zorlanır olmuşum, şurda bi bebek yürüteci var biraz öyle yürüyeyim... Anne neden beni bu bebek arabasına koydun, çarşıya mı gidicez? Bebek bezi almaya mı? Neler oluyor?.. Yürümek istiyorum ben... Yok önce konuşmalıyım, anne bile diyemiyorum ve sarma sarılmış sıkıcı yerden de iyice sıkıldım. Ama uyumak çok güzel... Gene uyandırdılar beni.. Ve gene tanıyamadığım bir yerdeyim, şuraya bak bir sürü yeni doğmuş bebek, hepsi ağlıyor, çok kötü bi durum, ağlamak istiyorum...

Ölmek Doğmaktan Daha Güzel Olmalı!
Dualarımla...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fahişe Ruhlar (1)
Fahişe Ruhlar (3)
Kalbim Ağlarken, Kıçım Güldü!
Fahişe Ruhlar (2)
Ünlü Olmak İçin Kime Vermem Lazım?
Kız Olmak, ve Sevmek mi? İspatlayın...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mavi Bir Ölüm [Şiir]
Sıktı Artık Bu Aptallık! [Eleştiri]
Atatürk Karikatürü! [Eleştiri]
Kendimi Seviyorum! [Eleştiri]
'Seni Mankenle Yakalayalım!' [Eleştiri]
Hitler'in Piçi İsrail [Eleştiri]
Vah!vah! Sen Çok Hastasın Gel Başbakan Ol! [Eleştiri]
1 - 1,5 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 3,5 - 3,5 - ,35... [Eleştiri]
Böyle Haklı Çıkmaya Lanet Olsun! [Eleştiri]
İnsan Olmaktan İstifa Edelim mi Hep Beraber! [Eleştiri]


NUMAN MAS kimdir?

Hep insanı, insanı ve insanı düşünürüm. İnsanı düşündükçe, Allah'a ulaşırım, insanı ona sorarım, Hep sevdiğini söyler bana, rahmet edeceğini, istedikçe affedeceğini. Allah'ı düşünürüm, insana ulaşırım, insana sormama gerek bile kalmaz, hep ihanet! ihanet! ihanet!. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum herkesten, ama az ama çok etkilenirim. Abdurrahman Dilipaktan tutun, Dostyevskiye kadar...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NUMAN MAS, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.