..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > NUMAN MAS




16 Haziran 2006
Ünlü Olmak İçin Kime Vermem Lazım?  
Hey Sen! çocuğuna sahip çık!

NUMAN MAS


Yirmi kiloyu bulan kozmetik ürünleriyle, "marka"lı kozmetik ürünleriyle doldurmak zorunda kaldığı çantası elinde, iş arıyor...


:BBBE:
Aslında Bu yazıyı hani kümeye dahil edeceğimi şaşırdım. Mizah desen değil, toplum desen sadece toplum değil, eleştiri desen değil, ama bizzat yaşamışlığım nedeni ile anı olarak karar kılıcam sanırım.. bu kararsızlık içerisinde ufak tefek bir iki cümle sarfedelim bari..   Bundan bir kaç yıl önce, bir hanımefendi ile tanıştım. Çok uzun süre onunla güzel muhabbetimiz oldu. O bana hayatını anlattı, ben ona acizane, yaşadıklarımdan bir kaç şey paylaştım. Nedenini bilmediğim, (yalan olmasın az buçuk tahmin edilebilirliği var) bi şekilde sürekli benim yanımda olmak isteyen bu hanımefendi, kamuoyuna mâl olmuş, hayatına şöhret denen saçmalığı, belirsizliği katmak için herşeyini vermeyi göze almıştı. Bu yoldan çok uzak tutmaya çalıştım. Ben onu, çok arzuladığı bu yoldan uzak tutmaya çalıştıkça o bana alıştı ve en sonunda bana "aşık" olduğunu söyledi. Ciddi anlamda çelişkili bi zihniyet. Anlayacağınız üzere, istediği bi hayatı, elde etmek için herşeyini feda etmeye hazır olduğu bir hayatı kötüleyen, uzak durmasını söyleyen bi adama neden aşık olmuştu. Ben çözdüm. Bu tip insanlar genel itibariyle, böyle bir hayatı istemiyorlar aslında. Ama o ana kadar, yaşadıkları hayat, onları bu hayata arzulatıyor. Tabi bu arzunun nedenlerini bir sürü şeyle sıralayabiliriz. Ama bu sıralama zahmetine girmeyeceğim, zira içimizden bazıları bi şekilde, aslında istemedikleri bu hayatı, kana kana içmek istiyorlar. Ve kurtulması çok zor bir çelişki içinde kalıp boşluğa düşüyorlar. Uzatmamakta fayda görüyorum. Bana aşık olduğunu söyleyen bu hanım, Benim vasıtamla tanıdığı, ve o hayata girmesi yolunda, onun yatak odasından geçmesi gerekliliğine inandığı bir insanla ilişki yaşamaya başladı. Ve maalesef o hayata girdi. Şimdi ise, öğrendiğim kadarıyla çıkmak istediği o hayatta debelenir olmuş. Yirmi kiloyu bulan kozmetik ürünleriyle, "marka"lı kozmetik ürünleriyle doldurmak zorunda kaldığı çantası elinde, iş arıyor olmuş. Kardeşiniz olarak, bu tür özentiler yaratabilecek her türlü platformdan, ortamdan, insanlardan vs. sevdiklerinizi uzak tutmanızı önemle rica ediyorum. Unutmamak gerekirki, dünyanın bütün markalarının sermayeleri birleşse, satın alamayacağı değerlerimiz var bizim. Manevi ve kutsî değerlerimize sahip çıkma temennisi ile...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fahişe Ruhlar (1)
Fahişe Ruhlar (3)
Kalbim Ağlarken, Kıçım Güldü!
Fahişe Ruhlar (2)
Kız Olmak, ve Sevmek mi? İspatlayın...
Herşey Anlaşılmayacak Kadar Basit!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mavi Bir Ölüm [Şiir]
Sıktı Artık Bu Aptallık! [Eleştiri]
Atatürk Karikatürü! [Eleştiri]
Kendimi Seviyorum! [Eleştiri]
'Seni Mankenle Yakalayalım!' [Eleştiri]
Hitler'in Piçi İsrail [Eleştiri]
Vah!vah! Sen Çok Hastasın Gel Başbakan Ol! [Eleştiri]
1 - 1,5 - 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 3,5 - 3,5 - ,35... [Eleştiri]
Böyle Haklı Çıkmaya Lanet Olsun! [Eleştiri]
İnsan Olmaktan İstifa Edelim mi Hep Beraber! [Eleştiri]


NUMAN MAS kimdir?

Hep insanı, insanı ve insanı düşünürüm. İnsanı düşündükçe, Allah'a ulaşırım, insanı ona sorarım, Hep sevdiğini söyler bana, rahmet edeceğini, istedikçe affedeceğini. Allah'ı düşünürüm, insana ulaşırım, insana sormama gerek bile kalmaz, hep ihanet! ihanet! ihanet!. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Okuduğum herkesten, ama az ama çok etkilenirim. Abdurrahman Dilipaktan tutun, Dostyevskiye kadar...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NUMAN MAS, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.