Günlerdir bağırıyor izedebiyat, haykırıyor...Güzel projelerimizin devamı için her alanda gerekli olduğu gibi, para lazım diyor.. İzedebiyat sayesinde sesini duyurmaya çalışan ve de duyuran bizler ne yapıyoruz?Ben öncelikle kendimi suçluyorum tabii ki..Yoksa siteye karşı bir güvensizliğimiz mi var?Yoksa 20-30 YTL parayı veremeyecek durumda mıyız?Hayır hayır...Bu sitede yazısı yayımlanan herkes en az 20 YTL verse izedebiyat yoluna devam edecek..izedebiyatı seviyorum..Çünkü o benim ilk göz ağrım..Belki içinizde pek çok kitap yazmış üyeler de mevcut..Şunu itiraf edeyim ki, ben yıllardır insanlardan sır gibi sakladığım edebi ürünlerimi, bilimsel çalışmalarımı ilk olarak izedebiyatla dünyaya duyurdum..Bugün başka sitelerde ve dergilerde yazılarım yayınlanıyorsa bunu ilk olarak izedebiyat'ın misafirperverliğine borçluyum..Şimdi bu cömert ev sahibi sıkıntı içinde..İlk fırsatta bankaya parayı yatıracağım..Ve ey sizler, yüzler ve hatta binlerle ifade edilen izedebiyat sakinleri..Unutmayın ki "Ne verirseniz elinizle, o gider sizinle" Eminim ki hafta içi akın akın izedebiyatı kurtarmak adına bankalara koşacaksınız..Belki bu da sivil bir eylem olacak... "Edebi bir topluluğun maddi imkansızlıkların tasallutuna karşı baş kaldırı eylemi"...İz(edebiyat)'çı olmak nedir cümle aleme gösterelim...Haydi!