Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
Korkunun çığlıkları yükselirdi içimde bir zamanlar, sonsuzluğa göç eden bedenle ev sahipliği yapan mermerlerin zemininde. Oysa artık ne istiyorum biliyor musun annem? Üzerime sana dair anılarımı giyip bayramlık bir elbise giyercesine, uzanıp yanına uyuyuvermek anne sevgini çeke çeke içime. Konuşmak seninle saatlerce, hiç cevap vermesen veremesen bile... Paylaşımın en güzeli anne sıcaklığıyla bezeli olanmış gül yüzlü annem. Yüreğim yokluğunla buz kesiyor Temmuzun bu en sıcak gecesinde...İstediğin huzur, istediğin sessizlik seni kucakladı mı bilmiyorum uykunun en derinine yattığın yatağında. Ama sensizliğin çığlık çığlığa sessizliği damgasını vurdu gittiğinden beri evrenin her yerine. Anladım ki annem, sadece candan can kopması değilmiş annelik. Ruhun ruhta erimesiymiş canım annem. Bazen gülücüklerimin en neşeli yerinde, bazen gözyaşımın gözlerimi yeşiline döndürdüğü kederde görmemek mümkün mü izlerini? Varoldukça ben varolacaksın her nefesimde. Yokluğunla ezilse de varlığım, senden bana armağan bilirim hayatım... Pulu sevgim, zarfı yüreğim, kelimeleri sensizliğim, adresi sessizliğin... Bir mektubun daha son cümlesindeyim. Özlemimi dillendiremediğimi, yokluğunu asla seslendiremediğim...Sensizlik karşısında öyle beceriksiz ki kelimelerim...Seni öyle özlüyorum ki ANNECİĞİM...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Funda BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |