..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Avşın Çağrı ÖZHAN




30 Haziran 2005
Alır Başımı Giderim Sevdadan  
Avşın Çağrı ÖZHAN
Dünya tarihi birbirine deli gibi aşık olupta , hiç kavuşamamış insanlarla doludur . Sen de basarsın taşı kalbine , alır başını gidersin sevdadan . En kabadayısı 2 sene alır unutmaya .


:BFJC:

   Sinirlenmek , ama delicesine sinirlenmek . Hem de , canın gibi sevdiğin sevgiline sinirlenmek , ölesiye zor bir şey .
Niye ?
Çünkü , başka birisine sinirlenince insan , kapatır yüzüne telefonu , bir daha da aramaz olur biter . Sevgiline bunu yapamamak , insanı öyle büyük taşların altında ezer ki ; ne yapacağını , acını , sinirini nereden çıkaracağını bilemezsin . Hele ki , sevgilin zaman zaman telefonu kapatıp , her şeyi sadece işine geldiği gibi anlarsa . . Sana , senin aşkına ve içindeki fırtınalara rest çekerse ? Çekebilirse ? Hem de sen bunu yapamazken , üstelik sevgin yüzünden restini bile göremezken . .
Aşkım benim için şundan vazgeçti bile diyemiyorsan , feragat etti , ödün verdi ; hiçbirisini görmüyorsan . .
   Tabi kiii , bir de karşı tarafın bakış açısı var . O da , mutlaka ki haklı olduğunu düşündüğü için birşeyleri sürekli uzatıyordur . O da mutlaka kendine göre haklıdır .
Varılan noktada tek çözüm alttan alabilme kabiliyetidir ama , elbetteki çift taraflı . Çünkü tek taraflı bir mücadele her zaman ilişkiye zarar verecektir . Her seferinde hata veya suç nasıl olurda hep aynı kişide olabilir ki ? Bunu düşünen kişi bilmelidir ki ; ilişkisinde kesinlikle ve kesinlikle objektif değil , kendi inat ve egosuna da muhakkak öğretmesi gereken bir şeyler var .
    Ya da , bir noktadan sonra hiç zorlamamak mı gerekiyor acaba ? Yani buraya kadarmış diyebilmek mi bazen çözüm . Seviyor olmana rağmen . .
İşte o kritik noktalarda sen , O nu seviyorsan alttan alırsın , bir kere daha . .
Ama şunu unutmamalıdır seviyorum diyenler ; '' AŞK KABADAYILIĞI KALDIRMAZ .''
Feragat etmek , anlayış göstermek ister . Toprağına su verilsin ister . Çünkü herşey , bir yere kadar gider .
Dünya tarihi birbirine deli gibi aşık olupta , hiç kavuşamamış insanlarla doludur . İşte aynı o hesap , sen de basarsın taşı kalbine , alır başını gidersin sevdadan . En kabadayısı 2 sene alır unutmaya .
Bahsettiğim o iki tarafın bakış açısı hiç çakışmıyorsa eğer ; ne gelir elden ? Çiçek kurumuşsa neye yarar sulamak , yeni sahip olacağın çiçeğe ders olmaktan başka . Başka uykularda artık senin rüyan belki de . Açıp gözlerini uyanma zamanı geldi belki o uykudan , yeni düşlere dalıp artık rahatça uyuyabilmek için .
   Ah be güzel kadın , erkek ! ! !
Hiç mi unutmadım kimseyi ?
HİÇ Mİ UNUTMADIN KİMSEYİ ?
   Benden önce bir başkası için ölmüyor muydu ? Hayatının devamında onu hayal etmiyor muydu ? O nun için titremiyor muydu yüreği ?
Senden sonra da başkası için titreyecek bi zaman sonra , başkaları için ağlayacak .
   Bu zaman sevdalıları hiç , ilk ve tek aşk olma onurunu yaşayamadılar , yaşayamıyacaklar da . O zaman elindekinin kıymetini bil be kardeşim .Biraz da olsa iyi yanlarını görmeye çalış , kötü taraflarına yüz çevirirken .
Hiç mi iyi yanı yok zat-ı muhteremin ?
Hiç mi mutlu etmedi seni ?
Hiç mi elle tutulur yanı yok da , hep birşeyler beklersin , değişmesini istersin ?
Hiç mi sevmedin ?
HİÇ Mİ ?
   E o zaman , vur bi tarafına tekmeyi be kardeşim bu kadar kötü bir adamın . Hiç birşey veremiyorsa , hiç yetmiyorsa sana . Niçin üzesin ki tatlı canını ? Gül yüzün neden solsun ki ? İstemiyorsan zorlama . .
O seni sevse de , istese de .
Benim gibi , gerçekten sevenler anlayacaktır ; sadistçe de olsa , sevgilim , o gerçekten sevdiğim insan , ben hayatından çıkınca mutlu olacaksa ; işte o zaman alıp başını gidebilirim samimi olarak . Mutluluğu ona bırakmaya hiç gücenmem gerçekten sevdiğim için .
   Açıkça söyliyeyim ki ; ben sever gibi severim .
Bu yüzden , aşkım için de alır başımı giderim . .
Gittim de . .

   Sevgiler ,
   Avşın , 27 / 05 / 2005

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Alır Başını Gidersen...
Gönderen: BİNNUR EDİSAN / ankara/Türkiye
4 Temmuz 2005
Aşk bazen yorulmak ve yoğrulmak değil midir Sevgili Avşin?Taşı kalbine basıp gitme kısmını gel geç...gitmek ve unutmak en kolayı. En kabadayısı 2 sene alır demişsin ya doğru en okkalısı iki seneyi alıyor.Mesele unutmakta değil beraber yol almakta...Çekip gitmeye razı olma derim...Kal ve beraber gidin




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
‘’ Herkes Cennete Gitmek İster , Ama Kimse Ölmek İstemez. ’’
Oğlum ,
Annem
Kadın İcadı : Bekletme Müessesesi
O'nun Kalbini Eline Almak . .

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sabah 8' de Ölen Genç , Akşam 5' Te Ölen Yaşlı
Babanı Anlıyorsan Eğer . . Olmuşsundur!
Aşkınızı Yormayın
Don Kişot Gibi Yaşamaktır Asıl Olan . .
Issız Bir Adada Ölmek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İlk Duyduğum , Bin Düşündüğüm Şiir [Şiir]
Bir Deli Ağaç [Şiir]
Baba'nın Yolunu Beklemek [Öykü]
'' Muhtaç Olduğumuz Kudret Damarlarımızda . . [Eleştiri]


Avşın Çağrı ÖZHAN kimdir?

İstediklerini , istediği şekilde anlatmaya çalışan ve sadece yazmak isteyen bi arkadaşınız olduğumu söylemek kafi olacaktır diye düşünüyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Çocukken , edebiyat öğretmeni olan annemim bana okuduğu şiirler ve anlattığı hikayelerden etkilendim. Kemalettin Kamu'nun Bingöl Çobanları , Aşık Veysel , Hacivat-Karagöz ilk aldığım edebi etkiler oldu.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Avşın Çağrı ÖZHAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.