Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
Öyle bir duygu ki ; yakalandığında kalbine saklayıp , üzeri binlerce kat sarılıp , derinlere bastırılmazsa , çağımızın kronik hastalığı aşk yorulmasına yakalanırsın . Sonuç , sevdanın kesin ölümü. Suyun altında nefes alabilmenin tek yolu ise aşk , bırakın nefes alsın . O nu basit istek ve kendinizi ispatla yormayın . Bırakın derin derin solusun sizi , ta ki bütün hücreleriniz aşka doyana kadar , zaten hücreleriniz aşka doyduğu zaman siz bizzat kendiniz aşk olursunuz . Aşkınız siz , siz aşkınız olursunuz . Bu ulaşılabilecek yeryüzü cennetlerinden biridir , ama unutmamak gerekir ki o dünyanın meleği de siz , şeytanı da .. Tek basit kural , kendi elmanı ye , sevdiğin elmayı ye .. Bir sonrakinin elindekinden sadece maske farkına sahip olduğunu gör ve var olanın keyfini sür. Yaşadıklarınızı teraziye koyduğunuzda sevdanız , mutlu anlarınız , aşkınız , sizi daralttığını düşündüğünüz keder ve şüphelerinizden ağır geliyorsa basın gaza .. Basın yelkenlerinize rüzgarı ancak çokta rota endişesine kapılmadan , zira aşk nehirlerin yatağını bulması gibi ulaşır sevdanıza .. Fırtınadan korksaydı Kolomb kendi iç denizlerinin en iyi balıkçısı olmaktan ileri gidebilir miydi ? Gidin tutkunuzun ve sevdanızın peşinden pervasızca , aşkın haritası , tarifi olmaz . . Vel hasıl kelam ; seviyorsanız gösterin , görmesini sağlayın ve size gösterdiğini görmeye çalışın . Sevgiler . .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Avşın Çağrı ÖZHAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |