Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
Gözlerinizi kapatıp bir an için , bir şekilde ıssız bir adada doğmuş olduğunuzu hayal edin .Issız bir adada doğmuş , yaşamış ve hala yaşamakta olduğunuzu . . Ve bir de , sevgilinizin de aynı şartlarla , aynı adada olduğunu . . Olur mu demeyin ; hayal bu , her şey olur . Hiç olmazsa hayalimizde sınırsız olalım . Herkesten ve her şeyden habersiz . Yaşadığınız hayatın sessizce gelip gitmesini , veya sizin bu hayattan sessizce gelip gittiğinizi . Her şeyin başını düşünün , aşkınızı ilk öpenin siz olduğunu ve aşkınızın ilk öptüğü dudakların sizinkiler olduğunu . . Yani evveli ve ezeli aidiyet , onun size , sizin ona . Her anınız ve her hareketinizle birbirinize ait olmak , kesinlikle ve kesinlikle muhteşem . Adada , sabah olunca yetişmek veya gecikmek telaşı olmadan , sevgiliniz uyanana kadar O nu seyredebilmek . Aynı şekilde , uyandığınızda sevdiğinizin de sizi seyrettiğini görmek. . Gün boyu hiçbir şey veya hiçbir kimse için ayrılmamak , kimse için ihmal etmemek ve edilmemek . Akşam olunca ise , yakamozların sizi , sizin yakamozları kovaladığı iki kişilik bir su cenneti . Sahilde çıtırdayarak yanan ateşin başında , sevdiğinin başı omzunda , milyonlarca yıldızlık bir şova en önden iki kişilik rezervasyon . Romantizmin , sakinliğin , samimiyetin ve aşkın en üst noktası . Düşünsenize , aşkınız size mucizevi bir kesinlikle ‘’ Aşkımmm benim , bu dünyada en çok seni seviyorum.’’ desin. %100 bir sevgi . Nasıl bir mükemmelliktir acaba ? Hiçbir eski dost ile veya bir eski sevgili ile farazi dahi olsa karşılaştırılamama . Paranoyakça evet , ama sadece düşünün , hayal dedik ya . Arkanızda duyduğunuz herhangi bir ayak sesinin kesinlikle kime ait olduğunu bilmek . O sesin dibinize kadar geldiğinde , sizi arkadan sevgiyle saracak iki sıcak kola dönüşeceğini biliyor olmanın huzurunu düşünün , tıpkı bir serap gibi . Şu an bunları yazarken kesinlikle biliyorum ki ben bunu çok isterdim . Aşkımla yalnız yaşayıp , başbaşa ölmek . E tabi ölüm de yakamızı aynı anda yakalarsa , sanırım adada yalnız kalıp sıkılma riskimizde kalmaz . Herkesin böyle bir dünya cennetini evinde , sevdiği ile huzurla bulması temennisiyle. Sevgiler . . Avşın (26 / 04 / 2005)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Avşın Çağrı ÖZHAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |