Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
son kez de değil bu kaçıncı sonbahardır bilmiyorum sensizlikle yoğrulan Adını sayıklarken dalıyor gözlerim (giz)li kalyonlara artık sevmiyorum denizlerin mavisini gözlerine çalarken Kurşun rengi çayımı sigara dumanlarına bağışlıyorum her yudumda utanıyor yüreğim (giz)li bir sevdanın (giz)li bir yokluğunda her hecesi kor her hecesi amansız bir ütontik deniz Artık sevmiyorum seni bu son satırları yazarken bırakıyorum yokluğunu varlığında Bu kelimelerin arasına her şeyi sığdırabilirim adından başka seni bu son kelimelerle asabilirler aşıkların gözbebeklerine kirli gözyaşlarınla ve sen son türkünü söylersin darağacına çekilirken gözbebeklerimde İşte sana yazıyorum her kelimesi çağın devrik sultanlarına ithaf edilircesine artık sana şiirler yazmayacağım ve sen bu son satırları okurken saltanatının yıkıldığını anlayacaksın Biliyorum intihar bile edemeyeceksin bu erdemli bu küflü kudreti gösterecek yüreğinin olmadığını sahil kenarındaki kurşun rengi son çayını yudumlarken söylemiştin bana sessizce Yıkık bir yürek taşıdığıma dair yaygın bir kanaat dolaşıyor sadabat yolunda oysa sana tüm feryatlarımı sunmuştum o gece aşkların ve sen yakılan son gemilerin forsalarını bile anlayamazken denizlerin mavisine gizlenmiş yunuslara şarkılarını dinletiyordu Artık adını sığdıramıyorum bu son bu küflü satırlara senden başka her şeyi yazabilirim düşüncesizce ne ilk olurdun gözlerimden düşerken ne de son Ama biliyorum anlayamazsın sen arsız bir çöl yatağında bir tudum su sunmanın zevkini Ama biliyorum ki sen korsan gecelerin son sevişmeleriydin kıytırık saatlerin ki anlayamazdın gözlerimdeki vurgun yemiş ihtilaline çaresiz kalan orgazm anlarını. Ve sen son kez de yazılan değilsin bu kirlenmiş sayfaların kekremsi yapraklarına sen fahişelerin nasırlı yüreğindeki son noktasıydın hasret sancılarımın gebe kaldığı yırtık gecelere Ve artık ve artık seni sevmiyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mahinur alihanoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |