..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkesin derdi başka. -Orhan Veli
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Elif Demiröz




22 Şubat 2005
Kronik Özlemelerim  
Soğuk tenimi YAKIYOR, sıcak içimi ÜŞÜTÜYOR !

Elif Demiröz


Kelimelere olan doğurganlığımdan yanında susuşum. Seni özlemenin gece on birindeyim. Depresif korkularısın kaybetmek istemeyişlerimin!


:BFGJ:
Vals müziği eşliğinde dakikaların dansı. Şizofrenik yok oluşların mutsuz kulak çınlamaları. Kronikleşmiş özlemelerim ve özlemin… Bu gece BEN’im, bir med-cezirin ta kendisiyim. Yedi tepeli koca şehrin efsanesi olduğumuz yaz günlerinden kalma gibiyim. Bütün gece boğulmadım oysa şarap şişelerinin içinde. Sendendir başımın dünyaya eşlik edercesine dönüp duruşu. Son dansımızdan bu yana kalakalmış kokun, hücrelerime sinmiş. Sen, hayatımda bir kördüğüm. Bir modern çağ efsanesiyiz, bir mitolojik kral ve kraliçeyiz Kaf Dağı ardındaki ülkelerden birinde.

Bu gece BEN’im, gökyüzünün ta kendisiyim. Seni özlemenin gece on birindeyim. Akut hasretin nefes alışlarımda ciğerlerime batan. Gönül gözümün feri, hecelerimin sesi. Korkularındayım seni kaybetmelerin. Dayanılmaz hüzünlerindeyim elini elimde hissedememelerin. Sıfatsız yalnızlığım, var olası bir şarkının nakaratı. Bu gece SEN’im, seni sevmenin ta kendisiyim.

Penceremden içeri süzülen ışık dolu sesin, hüzmeleri güzelim parlak gözlerinin. Dosta muhtaç akşamların siyah-beyaz örtülü yemek masaları. Ve yok nice vakittir çaldığımız kapıların açıldığı. Gitsek mi dersin? En uzaklara kaçıp gizlesek mi kendimizi? Yeni bir keşfedişler adasına yelken mi açsak seninle? O meleklerin arp çaldığı mitolojik adamızın kral ve kraliçesi olsak yani… Bir deniz kokusu doldursa her sabah gözlerimizi açtığımız odanın içini. Ellerinde kumruya dönüşen bir bordo karanfil. Ellerin mi dedim? Resmini çizmeli ellerinin. Bomboş, tertemiz bir beyaz sayfaya yakışır gölgesi ellerinin.

Son dansımızın şarkısı çalıyor, yine yoksun…
Oysa bu gece BEN’im, tedavisiz bir yaralanmanın ta kendisiyim. Kelimelere olan doğurganlığımdan yanında susuşum. Ve konuşamayışım yanında, anlatmak isteyişimden içimde sana dair ne varsa kağıdımla kalemimle baş başa kaldığımda… Depresif korkularısın kaybetmek istemeyişlerimin. Sarıl bana gönül güneşinin sıcaklığı gibi, ve dalgalansın nefesin saçlarımda. Kuşlar uçsun gözlerimden gözlerine, nem olsun sözcüklerimden dudaklarına akan her harf. Bu gece BEN’im, seni anlatamayan anlamsız sözcüklerin ta kendisiyim. Ve SEN’im, güzelliklere açılan anahtarı paspasın altında bir kapının ta kendisiyim…

Özledim…
Seni sevdim…

Bu gece BİZ’im, ayrılığı hak etmeyen bir aşkın ta kendisiyim. Bir susuş çığlık olsun gecenin içinde. Kırmızı hayallerin gece yarısına dakikalar var. İlk kez BEN’im, SEN’im, BİZ’im… İçerimde yarına doğru büyüyen bir umudun ta kendisiyim. Ta kendimim…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: ~
Gönderen: FTH G. / İstanbul/Türkiye
27 Şubat 2005
Gercekten, aşk insanisin, buyuleyici ask ve ozlem tariflerinle, mutsuz etse de bazen seni, bence sana aşk cok yakisiyor... Huzun getirse de, ozlem getirse de, aci getirse de, birakma peşini aşkın ya da aşkının. Mutluluk da getirecektir elbette. (Insaallah, fazlasiyla hakettigin mutlulugu kaybolmamak uzere bulacaksin)




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Geldi...
Artık Gelme...
Ben İlk Aşkta Kaldım

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İstanbul Demek, Sen Demek...
Sana İthafen...
Küskündüm Gözlerine İstanbul'un...
Bütün Sokaklar Sana Doğru*
Yarım Kalmalı
Buluta Karışan Mektup - 1
Yazı Yazanların Kaderidir Yalnızlık
Buluta Karışan Bir Mektup Daha...
Kangren Gecelerimin Umududur Sevmek
Ben Sevdim Seni...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Pencerenin Arkasından Bakmak... [Şiir]
Ay Terk Etmezdi Geceyi [Şiir]
Mor Bir Aleve Dönüyordu Düşler [Şiir]
Evrim [Şiir]
Yelkovan, Akrep ve Kelebek [Şiir]
Geceden Bir Şiir [Şiir]
Hüzzam Bir Aldatmanın Nihavend Vedası [Öykü]


Elif Demiröz kimdir?

Uyku tutmayan bir gece, yıldızlarla dertleşirken fark ettim yazmaya ne kadar özlemli olduğumu. . . Ve o gün bugündür, en yakın arkadaşlarım oldular gökyüzünün rengarenk, ışıltılı incileri. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz, Edip Cansever


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Elif Demiröz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.