"Hemen yüzüne gül suyu seperek Leyla'yı ayılttılar." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Yasaklara duyduğum ilgi mi çekiyor beni sana doğru?... Seni düşünmeden edemiyorum. Seninle ilgili hayaller kuruyorum durmaksızın. En çok da sana sarılıp uyumak istiyorum, kokunu duyarak uyumak... Bana dopdolu bakan gözlerinin derinliklerine inemiyorum. O gece, o şiiri okurken yanımızdakilere aldırmadan gözlerini bana kilitledin. Bense bakmak istediğim halde bakamadım. Senin kadar cesaretli olamadım, olamazdım... Beni seven bir yüreği incitmek doğru olur muydu sence? ***** Uzak durmalıyım senden... Yoksa yıpranacak, acı çekeceksin... benim yüreğim dayanmaz buna... Bana duyduğu aşkın bencilliğine sığınıp kimbilir ne çok acıttı seni? Hangi sözlerle kopardı seni benden? Keşke hislerini anlamalarına izin vermeseydin. Keşke o şiiri okurken öyle bakmasaydın bana... O seni benden uzak durman konusunda uyarırken, hiçbirşey söylemeksizin gözyaşı dökmüşsün. İşte bunu öğrendiğimde içimden dağlar yıkıldı... gözyaşlarını gözyaşlarıma katıp ağladım... yüreğim ağladı... Uzak dur benden, yaklaşma! Ama yine de vazgeçme benden... uzaktan sev sende benim gibi... Yoksa ikimizide kanatırlar. İçime öyle bir ateş düşürdün ki! Sana duyduğum sevgiyi daha ne kadar saklayacağım içimde bilmiyorum. Sesini sesimle, seni kendimle bütünleyip aşkı yaşıyorum. Seni sensiz yaşıyorum. Ve bu acıya boğuyor beni. Gizemine, bilinmezliğine, gözlerindeki ışığa tutuldum. Niye bu kadar uzaksın bana ve niye içimde bu kadar sıcaksın? Bu sevginin de bir bedeli var elbet. Senin için, bu sevgi adına bütün bedelleri ödemeye hazırım da sen bilmiyorsun bunu... ve hiç bilmeyecek, seni sevdiğimi öğrenmeyeceksin. Yokluğunda seveceğim seni... Aramızdaki yasaklar ve engeller seni sevmeme engel olabilir mi sanıyorsun? Yanılıyorsun... Bu aşkta hiçbir umut olmasa bile seni sevmekten vazgeçmeyeceğim... ***** Ne çok ihtiyacım var sana bir bilsen! Gözlerindeki ışığa ne çok ihtiyacım var. Ama yoksun... Hiç olmayacaksın... Sana ulaşmak için hiç çaba harcamıyorum. Harcamalı mıyım? Bilmiyorum. Eğer sana ulaşırsam bütün büyü bozulacakmış gibi geliyor. İçimdeki sevgi kanatlanıp uçacakmış gibi... Birine ihtiyaç duyduğumda hepsen geliyorsun aklıma. Oysa hiçbirşey yaşamadım seninle. Ama hissettim seni, bakışlarını içime hapsettim. Seni düşünüp, özlediğimden haberin bile yok. Uzaktaki sevgili, ulaşılmayan aşksın. Niye bu kadar özel anlamlar yükledim sana? Bana bu kadar uzakken bile nasıl acıtabiliyorsun içimi? Seninle hiçbirşey yaşamamışken nasıl özlüyorum senli anları? Herşeye rağmen içimdeki sıcaklığını yitirmek istemiyorum. Bilinmezlikler ülkesinin, ulaşılmaz sevgilisi sana ihtiyacım var... ***** Bugün ilk defa seni yüreğimden söküp atmak istedim Majör. Cesaretsizliğimin, korkularımın, umutsuzluğumun ismi oldun. Gitgide kopuyorum kendimden. Giderek artıyor sana duyduğum tutku...Ve bu beni çok korkutuyor , anlıyor musun? Hayatımın merkezi haline geldin. Üstelik bunu bilmiyorsun bile. Anlamsızlıklarla dolu olan hayatımın içinde anlamı olan bir sen varsın... ****** Günlerden sonra sesini duydum bugün... O sıcak, büyülü sesini... Şimdi ellerimde papatya kokusu sana yazıyorum... Yine şiirler okusan bana büyülü sesinle... Aramızdaki o insanlar olmasa yanımızda, korkmadan bakabilsem sana senin baktığın gibi... Sesin ışık saçtı dünyama... ***** Seni düşünmeye ve yazmaya devam ediyorum. Hiç çıkmamacasına girdin aklıma, yüreğime, içime... Bilinmezliklerde yaşanan bu aşk yine bilinmezliklerde yitip gidecek mi? Bana uzak olsan da, içimde hissediyorum seni. İşte bu yüzden yaşanan en temiz, en gerçek aşksın. Uzaklıklarda yaşanan en güzel aşk... ***** Asırlar olmuştu sanki seni görmeyeli... Bugün karşımdaydın, ama gözlerindeki ışığı yakalayamadım... Yine bakamadım güzel gözlerine... Salona girdiğini gördüğümde hızla çarpmaya başladı yüreğim... Masada olmadığın zamanlarda uzaktan izleyip durdum seni... Arkadaşlarınla konuşuyordun ve yüzünü çevirip bir kere bile bakmadın bana... Sana hediye etmek için Ahmet Arif’in şiir kasetini almıştım yanıma... veremedim... O kasetin içinde çok özel bir şiir vardı... Gözlerime kilitlenerek okuduğun şiir... ****** Bu aşkı içimde daha ne kadar yaşatacağım bilinmez... Belki de hep ulaşılmazım olarak kalacaksın... Benim cesaretsizliğim bu sevgiyi yarınlara erteleyip duruyor. Hayatıma giren her erkeği seninle aldatacağım... Suçlu ve ezik hissediyorum kendimi. Hiçliğin denizinde boğuluyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © PELİN KARCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |