..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > PELİN KARCI




13 Kasım 2003
Hüznü Sil  
PELİN KARCI
Günlük sayfasından iki paragraf....


:BGDB:
       Bu sabah içim rahat... Verilen karar huzur duymamı sağladı. Yani bir daha görüşmeyeceğim onunla... Şüphesiz söylediklerim içine yer etti. İstediğim de bu idi zaten. İntikam ateşimi söndürdüm, bu ateş ondan çok beni yakıyordu... Şunu anladım: o içinde bulunduğu ateşten kolayca çıkamayacak, hayatını da bir düzene sokamayacak. Ben onu bitirmişken içimde, onun içinde yeni başlıyorum....
       Geçmişte yaşamanın anlamı yok.... Anı kaçırıyorum... Her şeye sil baştan başlamalıyım... Umut, iyimserlik ve sevinçle... Yoksa içinde bulunduğum bu boşluğun içinde kaybolacağım. Çevreme bakıyorum. Rahat bir yaşantım var; güzel bir evim, anlayışlı ve desteğini asla esirgemeyen bir annem, biricik kardeşim, az da olsa dostlarım... Ve ben kendini yetiştirmeyi başarabilmiş, duyarlı bir yüreğe sahip, akıllı ve güzel bir kızım... Yani mutsuz olmak için sebebim yok. Yakında eminim iyi bir işim ve mükemmel bir sevgilim olacak. Böyle düşünmem gerekirken geçmişe takılmış, anlamsız insanlarla vakit kaybediyorum. Ve bugün diyorum ki kendime: "Kendine gel Pelin. Bırak onu, şunu, bunu... Etrafına bak. At sokağa kendini, gez ve gözlemle insanları... Yeni insanlara ve dünyalara aç kapılarını... Kendi içine dönerek sadece kendine işkence ediyorsun. Arkadaşlarınla görüş, yeni kitaplar al kendine, vitrinlere bak, otur bir cafeye söyle kahveni ve yeni aldığın kitapları karıştır. Yüzündeki şu hüznü de sil. Gülümsedikçe daha güzel olacak dünya..."

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Aşk Bitti
Gönderen: Zafer Akkaş / Ankara/Türkiye
20 Mart 2005
Çok severim bu şiiri... "Aşk bitti diyor ya bir şair. İşte tam da öyle. Aşk bitti..." Bu şiirde de Ahmet Telli kitapları düzenlemekten, kapıları pencereleri açmkatan bahsediyor... Ama emin ol olmuyor! İçindeki ıssızlığı doldurmuyor hiç bir oyun... Para etmiyor kendini avutmak için bulduğun numaralar... (Murathan Mungan) Sonra zaman geçiyor, zaman geçiriyor.. Unuttum işte dediğin an tekrar hatırlıyorsun. Kısır bir döngü bu iş... Kolay Geldi mi?

:: Diğer yarısı.
Gönderen: Latin / konya
16 Kasım 2003
Siz zor olanı seçmişsiniz. Diğer yarınızı ikna... Ve inanın ilk denemelerde olumsuz gibi gözükse de... Savaşın bir virgülünü kazandığı an insan, diğer yarısı hükmen yeniktir. Direncin kırılmasın. Savaş ve yen diğer yarını.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hüzün Duvarı
Yalnızlığım: Karanlık Boşluğum
Sonsuz Boşluk
Hayat Başlıyor

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Seven Yüreğime Bir Umut Ver
Ulaşılmazım
Yabancılığın Yüreğimi Kanatan Bir Öyküdür
Öteki Yüreğim
Senden Sonra
Eski Dünyanın Külleri
Sızı
Sen Benden Gittin Gideli
Dokunsam Yanar mıyım?
Savruluyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yüreğim, Ruhum, Beynim [Şiir]
Git - Me Kal [Şiir]
Dumanlı [Şiir]
Mavi Düş [Şiir]
Vazgeçtim Senden... [Şiir]
İstanbul [Şiir]
İntikam Ateşi [Şiir]
Ayrılık(lar) [Öykü]
Aşkın Adı Ümittir Artık, Ümidin Adı Aşk [Öykü]
Sevgiliye uzanan yol [Öykü]


PELİN KARCI kimdir?

İçindeki ve yüzündeki hüznü bir türlü söküp atamayan bir güvercin. . .

Etkilendiği Yazarlar:
murathan mungan, kenan kalecikli, ırvın yalom,andre gide


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © PELİN KARCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.