..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > PELİN KARCI




4 Şubat 2005
Seni Seven Yüreğime Bir Umut Ver  
PELİN KARCI
Kendimi geceye vurduğum bir zamandı... Yürek sızlatan yağmurlar yağıyordu gözlerimde... Ben ne zaman senden gitsem, sen usulca yanıma sokulup hatırlatıyordun kendini... Kim kopardı bizi bizden diye soruyorduk şiirlerde.... Yanıtını bulamıyorduk...


:AFIJA:
Kendimi geceye vurduğum bir zamandı... Yürek sızlatan yağmurlar yağıyordu gözlerimde... Ben ne zaman senden gitsem, sen usulca yanıma sokulup hatırlatıyordun kendini... Kim kopardı bizi bizden diye soruyorduk şiirlerde.... Yanıtını bulamıyorduk... Ben kendimi tüketirken yalan sevdalarda, sen uzak kıtaların uzak kentlerinde şarkısını dinliyordun hasretin... Ben uzağına düşünce atıyordun kendini o yalnızlık uçurumlarından aşağıya... Sonra gün dönüyor, ben dönüp dolaşıp yine sana vuruyordum kendimi... Aşamıyordum aramıza ördüğün duvarları... Her şeyimiz hasretken birbirine biz ayrı kalıyorduk birbirimizden kilometrelerce uzakta...
Bir çocuk gibi seviniyordum telefonu her çaldırdığında... Tüm duvarlara rağmen, yüreğim gelişini bekliyordu. İnatla vazgeçmeyeceğimi haykırıyordum gecelere... Gittiğin günün üzerinden yıllar geçmişti, ama ben hala aynı acıyı taşıyordum, ve her gün yeniden başlıyordum sigaraya içmeye... 2 yıl boyunca her gün yazdığım ayrılık güncesinin her sayfasında gözyaşım vardı, her sayfasında sen, biz, kanatları kırılmış bir güvercin... Yaşanmamış hatıralar vardı... Sadece ikimizin bildiği harflerle şifreli mektuplar yazıyordum sana... “İçimde mutluluktan eser kalmadı. Seni seven yüreğime bir umut ver” diyordum. O günlerde umut senden, benden bir parçaydı ama yabancıydı bize... Sadece yokluğunu düşünmek bile hayatın tüm renklerini siliyordu gözlerimden... Sen nereye baksan orada ben vardım da sen nerelerdeydin sevdiğim? Seni bana getirmeyen her günün sonunda hayallerim batıyordu güneş gibi... Ellerimde papatyalar soluyordu... Göğsüne düşen bir gözyaşı oluyordum... Senden uzakta döktüğüm yaşları saplanıyordu göğsüne hançer gibi... “Yeter artık” diyordun.
Bir yaz günü sabah vaktinde – ki gün yeni kavuşmuştu aydınlığa- güvercinleri izledik balkonun bir köşesinde... Gözlerimizde hüzün, dilimiz suskun...
Okuma diyordun. Okuma acıyı ve aşkı anlatan kitapları... Nasıl olsa yaşayacak ve sen yazacaksın acının ve aşkın kitabını...
Unutur muyum sanıyorsun bindiğim otobüsün ardından, boynu bükük, giden hayallerine bakıyormuşçasına kırgın bakışlarını... Unutur muyum sen bir başkasından bahsederken ellerimdeki çay bardağının kırılışını, kanları... Sinirden duvarlara vurup incittiğin ellerini... Ve gittiğin gün içtiğim ilk sigaranın başımı nasıl döndürdüğünü...Unutabilir miyim bir kaldırımda küçük bir kediye sevdamızı, sevdanı anlattığını... Ki sen kaldırımlara yazdın ve kaldırımlarda yaşadın bir aşkın tarihini, kendi tarihini unutarak...
Unutmam prensim... Yıllar geçti unutmadım... Sensizliği de unutmadım, yaşanmamış yıllar yokluğun kadar acıttı canımı, yüreğimi...
Şimdi ben unutulmaz, vazgeçilmez dediğim seni bıraktım bir yalnızlık uçurumunun başında... İstersen Bırak kendini o boşluğa ya da dönüp hızlı adımlarla yürü bana gelen yollarda... Dün olduğu gibi bugün de kapım açık sana... Hem evimin, hem de yüreğimin kapısı...


.Eleştiriler & Yorumlar

:: aferin
Gönderen: hasan karci / İstanbul/Türkiye
18 Mart 2006
güzel bir isim bulmuşsun aferin sana.bunu film ismi olarak kullanmak isterim başarılarının devamını dlerim gün geçtikçe dahada kaliteleneceksin.hoşçakal( kızarmış ekmek demli çay) bende bunu yazdım.

:: Yüreğinde gerçekleşek binlerce umut olsun...
Gönderen: BİNNUR EDİSAN / ankara/Türkiye
19 Mayıs 2005
'Kim kopardı bizi bizden diye soruyorduk şiirlerde...' demişsin ya Sevgili Pelin.Yüreğine sağlık.Çok güzel bir yazı.Sevgilerimle...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öteki Yüreğim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ulaşılmazım
Yabancılığın Yüreğimi Kanatan Bir Öyküdür
Hüzün Duvarı
Senden Sonra
Eski Dünyanın Külleri
Sızı
Sen Benden Gittin Gideli
Dokunsam Yanar mıyım?
Yalnızlığım: Karanlık Boşluğum
Savruluyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yüreğim, Ruhum, Beynim [Şiir]
Git - Me Kal [Şiir]
Dumanlı [Şiir]
Mavi Düş [Şiir]
Vazgeçtim Senden... [Şiir]
İstanbul [Şiir]
İntikam Ateşi [Şiir]
Ayrılık(lar) [Öykü]
Aşkın Adı Ümittir Artık, Ümidin Adı Aşk [Öykü]
Sevgiliye uzanan yol [Öykü]


PELİN KARCI kimdir?

İçindeki ve yüzündeki hüznü bir türlü söküp atamayan bir güvercin. . .

Etkilendiği Yazarlar:
murathan mungan, kenan kalecikli, ırvın yalom,andre gide


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © PELİN KARCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.