Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham |
|
||||||||||
|
(Seni ölesiye seven O kadın tarafından) Bir daha açılmadığında, Saçaktaki mahzun bir kuşun titrediğini Görmeyeceksin. Çünkü / henüz, İki bahar çiçek açtın, Ama / küçüğüm Büyüyeceksin. Sadece Senin bakışlarınla aydınlanan O yorgun yüz, Dinlenmeyecek gözlerinde, Seni saran kollar Okşayan eller Varlığınla dolmayacak. Ocakta Senin sevdiğin yemekler Kaynamayacak. Nerede bu kadın? Neden Açılmayan kapılarda yok? Artık pencerede neden beklemiyor yollarını Kimse bunu sana Anlatmayacak. Haydi sor “Kimdi o kadın? ” “Şimdi nerde? ” diye. Lâkin Kim anlatsa o kadını Hep bir şeyler eksik kalacak, Hedefler Asla onikiden vurulmayacak. Sen / o kadının Yorgun gövdesinden çıkan bir dalın Yeni açmış çiçeğisin bebeğim Sevgilisin. Bil ki Hamuru bal şekerle karılmış Henüz dili açılmamış, Dünyadan habersizim! Sen burada kalacaksın, O uzaklarda..... Ama O kadın Bir yanıyla gitse de buralardan Diğer yanı Mavi gözlerinde kalacak. Kirpiklerinin gölgesinden Dünyaya bakacak. O savdı sırasını Verilen rolünü oynadı çoktan. Sahne aynı sahne Dekor aynı dekor olsa da Şimdi sahne sırası Sende bebeğim. Gül yanaklı Badem ağızlı çocuk! Haydı çık sahneye Rolünü oyna. Ama O evi / o kadını Sakın unutma. - Torunum Enes'edir bu şiirim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |