Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Yoksa biz miyiz zamanın içinden geçen? Geride bıraktığımız yıllar mı, Yoksa gençliğimiz mi Bir değirmenin çarkında öğütülen? Tutulmamış ellerimin soğukluğu, Ve beklenen bir sevgilinin yokluğu Dolaşıyor damarlarımda. Üşüyen ben,özleyen ben. Ve bir de Zaman içinde kaybolan sen. Bıraktığın hüzünler var şimdi, İçimde günden güne büyüyen,boy veren. Özlemler var,yarası kanayan, Ümitler var,gerçekleşmeyen, Giden sevgililer var,dönmeyen. Hüzünden yana her şey var,ne istersen. Dudak değmedik bardaklar gibi, Çözülmedik iliklerde esir kaldık. Hayallerimiz var taptaze,gerçek olmadık, Yaşanmadık baharlarımız var, Ellerimiz var okşanmadık. Bedenlerimiz birbirinde uzak Sarılmamış bir başka bedene. Duymamış bir yabancının sıcaklığını, Birlikte uykuya gözlerini kapamamış İhanetle tanışmamış. Çilekeş, sevdiğine cömert, Ama başkasına cimri Kapıları kapalı senden başkasına Sadık bir yürek var. Özlem var, vuslat yok, Hasrete yenik düşmüş,çaresiz Ayrı yerlerde ayrı mevsimler yaşayan Sevgililer var Ama sen yoksun. Demek ki, Zaman değil geçen, Aslında biziz yokluğa giden.. Ve umutlarımızla birlikte ömrümüzdür Zaman denilen değirmende öğütülen...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |