Bu kitap çok gerekli bir açığı dolduruyor. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Gülümsemekten korkmak nasıl bir şey? Evet güzel soru.. Gülümsemekten korkmak demek gülümsemenin aslında o kadar nadir bir an olduğu ve her defasında o değerli anı bir şeklide tadına vararak yaşayamamak demek.. Gülümsemekten korkuyorum.. Sanki gülümsesem bütün renkler bir anda yok olacak, sanki bir anda gökyüzünü kara bulutlar kaplayacak sanki insanlar koşarak yanımdan uzaklaşacak gibi geliyor..Çünkü insanlar gülümsemeyeli o kadar uzun zaman olmuş ki belki de hatırlayamadıkları için tuhaflarına gidecek belki yadırgayacaklar … Kim bilir bazıları anımsayacak bir zamanlar kendilerinin de gülümsediklerini ve bir anda içlerinde bir yerlerde bazı anılar canlanacak ve acı çekecekler.. Gülümsemekten korkuyorum.. Sanki gülümsesem bütün büyü bozulacak.. Çünkü en son gerçek anlamda gülümsediğimde en son gerçek anlamda mutlu olduğumda kaybettim sahip olduklarımı.. Büyü bozuldu ve ben yine benle baş başa kaldım.. Yine yeni bir yol uzandı önümde , yine seçenekler belirdi karşımda.. Ama ben gülümsemiştim bir kere ve artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı… Gülümsemekten korkuyorum.. Çünkü en son gülümsememden sonra bir damla yaş süzüldü gözlerimden ve bir daha son seferdeki gibi gülümseyemedim.. Şimdi ki bütün gülümsemelerimin bir kanadı kırık.. Elbette bir gün iyileşecek ama o zamana dek ben yine de gülümsemekten korkuyorum.. Kendimle çelişki içerisindeyim çünkü yaşadığım her anda yaptığım tek şey gülümsemek.. Gülümsemek gülümsemek……. Umarım her gülümsemeniz bir diğerine götürür sizleri…..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sihem Tachouli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |