..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Erotik > Meqsed NUR




5 Şubat 2004
Pul Söhbeti  
Meqsed NUR
Silsile hekayeler


:CIHH:
Pul söhbeti

I. Ayrıc

- Çmo! Çmo! Çmo...
Min doqquz yüz seksen altıdan deyirem. Öz-özümü, ceddi-eğrabamı söyende: "Çmolar! Çmolar! Çmolar...", deyib rahatlanıram...
Qerarsızam. Hara getmek, harda qalmaq, neter qazanmaq, bilmirem. Krasnodara getmek istedim. Ksyuşanın yanına. Qaldım. İş çıxdı. Bizimkiler ağzıberi qayıdır... Hamısının zatına nehlet. Vaxt tapdılar qayıtmağa. Yol ayrıcındayam. - Çmolar! Çmolar! Çmolar...

II. Triper

-... Her yerde adamları öyrenmeye çalışdım. Çox marıtlıyıb baxanam. Bir gün biri vurub çenemi sındırasıdı. Hele belesi anasının qarnından çıxmayıb, amma... qızlara lap çox baxıram. Men esgerliye gedende Mingeçevirde qızlar bir başqaydılar (ora bazlığa gedirdim), indi bir başqa. Güllü-çiçekli geyinerdiler. Şehere baxırdın, qız deyilen tül perde kimi yellenirdiler. Üzleri gülürdü. İndi çoxu ne geldi geyinir, göz-qaşına ne geldi çekir. Her işleri qesdendi: biri saçını uzadır, dik gezir, telini qırxıb yere qoyur, başıaşağı gedir, qesden. Her cüresi. Onda bir cüreydi. Prostitutkalar çoxalıb. Men gedende, heşdat altıda, prostitutkalar adnanıydılar. Goranboy kruqunda ikisi vardı. Biri qara zıbıtdığ, biri blandinka. Heşdat beşde, Eldarnan ikisini de götürmüşdük, pulunu men veresiydim, getdik Kür qırağına, kabab çekdik, men onda bildim, triper nedi. Oğraş qızı, içdi, dedi, triperem, qoymaram uşağı menden korlana. Eldar da döydü, basdı maşına ki, canuvu alaram qehbe, gedek başqasını tap getir. Getdik Mingeçevire, o da getirdi. Qonşusuydu...
Sonra, heşdat yeddide, men özüm öz canımda bildim de triper nedi. Yaxşıdı sifilise tutulmadım. İndi yol qıraqları doludu. Her qiymete, her cüresi... Bir terefden yaxşıdı, ne istesen var. Bir terefden de bilmirsen, hansı siflisdi, hansı temiz. Kim kime deye biler ki, olası şeyi eleme, olan şeyden dadma, ölesisense ölme, qalasısansa qalma. Heç kes öz qismetini bilmir...

III. Çala

(Neyçün bütün bunları sene danışıram: bize heyatı öyredenler lazımdı. Beşinci sinifden götürsünler, başımızın içini söküb tezeden yığsınlar. Sonra biz de başqalarını öyredek. Sual pırtdıyıb çıxır: bes heç kesden öyrenmeyib meselçün dostunu, otaq yoldaşını, sözü özüve götürme, öyredib adam elemek isteyen ne işle meşğuldu? Dellekliynen. Medeni dilde eksperimentnen. Meselçün, vaxt geler, sen mene ustad kimi baxarsan, amma menim ustadlığım eksperimentdi, öz canımnan çıxandı, bunu bil. Bunu sene heç kim demez, amma bil ki menim müellimliyim senin başında delleklikdi. Neyin varsa, özce canından çıxacaq...) İnanmazsan, adam herden detdom uşağı olmaq isteyir. Bu qeder qohum-eğraba, hamısı bir çaladı, çala...

IV. Opal

-..."modern talkinq" dağıldı. Sarısaçın adı nedi...
- Diter Bolen...
- Bilirsen haa, videon olub?
- Rayonda var.
- Getirersen...
-...
-...Terterde fezo vardı, bir nömreli orta mektebin yanında. Fezoda oxumamısan?
- Ticaretde oxumuşam.
- Terterde olmamısan?
- Çççı.
- Dersden qaçırdıq, gizdenirdik fezonun heyetinde, bizim mektebnen arasında bir beton deşiyi vardı: indi o deşik ele-hele de qalıb - söhbet heşdat birden gedir, girib orda Opal çekirdik. Opalın bir paçkası elli qepiye...

V. Buluddağıdan

Zordu, oturmusuz Salyanda, ele bilmisiz Qarabağ bu terefde yox, bu terefdedi... Fezonun heyetinde ermeni topları gizletmişdiler: men de rayona gedende o deşikden girib topları çekdim - fotoapparatı Mingeçevirde Ferhaddan götürüb getmişem, Zenitiydi, üç gününe 10 manat pul verdim, guya jurnalistem (deyirem, heç kes inanmır), getirdim Bakıya, metbeede gösterdim, bir lezgi dostum vardı, istedi, verdim. İki gün sonra o şekilleri hamı qezetler yaydı dünyaya, televizorlar gösterdi. Alemi qatdım. Buluddağıdan topmuş. İçini deyişdirib ağzını yöneldiblermiş...

1996-1997




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın erotik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ero - Gigiyenik
Denizden Gelen Eşq Geceleri
Köhne Qebristanlıq Yerinde Demir Yarpaqlar
Birden Tek Qalmaq
Arxaş
Kimyevi

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yarıqaranlıq
Qırğız Gündeliyi
Rütubet Sevgileri
Ters Kimi
Üreyinnen Tikan Çıxmayan
Vasiliy Daniloviçin Orkestri
Süret
Yağış Dölü
Blüz
Asılqan


Meqsed NUR kimdir?

1968-de Azebaycanda doguldum. Proffesional qezetechiyim

Etkilendiği Yazarlar:
m.nur


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Meqsed NUR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.