Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker |
|
||||||||||
|
Sarılın Kız çocuklarınıza sarılın Öpün koklayın kız çocuklarınızı SEN GİDİNCE HİS KONDU YAKAMA BABAM BU SATIRLAR SANA Sanki senin değil de; benim üzerime örtüldü toprak Gülüşlerimde filiz yeşerse de Babasızlığım vurunca kalbime Cos diye yanıyor yüreğim Senin yerine kime koşacağımı Senin yerine kime sarılacağımı bilmiyorum Su yerine kor taşıyor anılar Uçmak istesem de kanatlarım kırık Sonra basıyorum fotoğrafını bağrıma Huzur koşuyor evlerden uzak yangınıma Baba böyle sevdirir Babalar böyle sevilir Hep yorgunum Hep hüzünlü Kederin elleri yakamda Düş desem de yakamdan Yalandan bir adım geri çekiliyor gibi Ya da bir adım yana kaykılıyor Sen hayattayken Kederi şarkılarda dinledim Yaşattığı hissi bilmezdim Sen gidince his kondu yakama Silkelenemedim yalnızlıktan Sensizlikle yalnızlık arasına sıkışmaktı bahtsızlığım Tut ellerimden Babam Kabir de olsan da Tut yüreğimden Deliliğe veriyorum kendimi Adına ya şa mak diyorum bir de Babasız kızlar ne kadar yaşarsa O kadar yaşıyorum Dağ devrildi arkamdan Dokuz virgül’ünde depremler Tusunamiler yokladı yokluğun da Yeşil gözlerine kurban olduğum Bakımlı saçlarına hayran olduğum İki yanağına öpücükler kondurduğum Gülen gözlerine fotoğraflarına tutunduğum Gücüm Tek sevdam BABAM Bir Kadının Şansı Babasıdır Sarılın; Kız çocuklarınıza, sarılın.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |