"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Ellerim sevgili; Şu gün ; bugün bu saat diyemiyorum ama Gönül yaram ... Fırtınalı bulutlar ardında Güneş grimsi bir renk alsada Koşarak geleceğim yanına Yuvasında çevrilen anahtar sesini bilirsin Bilirsin ; sana gelirken üç kere sağa çevirdiğimi Merdivenleri koşar adım indiğimi Taksiye seslenen ses tellerimi... Titreşimden duyansın Sahil şeridinde hızla dönen lastik Pencereyi sonuna kadar açan ellerim @ İyot kokunu bin türlü kokudan ayırt eden yüreğim İnerken taksiden basarken ayaklarım zifiri karanlık asfalta , duyarsın adımlarımın , Aşkla yükselen sesini ... Yeşilköy diyorum Yeşilköy sevgili Balıkçı restaurantlar arasında Dar sokaklardan parka çıkan yollar Bizi bize bağlar Salıncaklar bir öne bir arkaya Zincir sesini perdeleyen Çocuk sesleri Tanırsın köşeyi dönen ayak sesimi Nefesim sıkışır duyarım soluğunu Uçsuz bucaksız sırılsıklam renklerin şahı Mavi... İşte bak karşımda İşte bak karşındayım Girmem yamacına bilirsin tanırsın beni benden iyi Sende çekersin bilirim hisli dalgalarını Tanırım seni senden iyi Seyredecek önce gözlerim Seyredeceksin sende beni Bırak çağlasın gözlerim Hıçkırık dalga sesine karışsın Vuslat hasretle vedalaşsın Kirpiklerim sırılsıklam ovalayayım gözlerimi Bir kaç kirpiğim düşsün kumlar arasına Kirpik hakkını güneşte arasın Koşarak girmek yamacına Hasretin anlamına ters Hayal meyal hatırlıyorum Deniz yıldızları karşılayacak önce beni Bir kaç denizanası ışıltısı kayganlığında Yosun kokusu Ellerim diyorum ellerim Yüzüm gözüm Saçım başım aklım Nefesim soluğun Sırılsıklam mavi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |