"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Yazı veya Şiir’lerimi tek seferde yazıyor üzerinde hiç değişiklik yapmadan paylaşıyorum bunu biliyorsundur da bilmeyenler için yazmak istedim. Böylesi daha doğru mu bilmem, lakin daha samimi geliyor bana. Ben buyum işte… Bu olmakta alışkanlık ve huy işte😉 Yaşamda öyle renkler var ki sanırım “ki” ayrı yazılıyordu😅😂 cehalet mutluluktur demişler… Önceden yazıp geçiyordum şimdi ise da /de ayrı mıydı? Ki mı ayrı mıydı diye düşünüyorum bu arada konu neydi diye de öte taraftan düşünüyorum gül valla sesli gül hem de bak şimdi hem de ayrıydı değil mi?😂😂 Konu da kopukluk olursa ki çokça olacaktır kusura bakılmasın please aklım da/de eklerinde kalmakta. İngilizce şarkılar dinliyordum fakat öğrenmek için zerre ilgim yoktu… Efendim ? Fransızca mı ooo, o başka… O bambaşka benim için. İngilizce’de gerekliymiş eğitim hayatı için… Şimdi onun kapısını aralıyorum ikinci derste güzel geçti. Allahtan hocamız fevkalade de sevdirecek dersi bak işte; hoca var, hoca var demişler. Neyse alfabesini öğrendim. Sayılarıda, fakat on bir, on iki ve on üçte bir durup düşünüyorum ama Fransızca’nın yanında lafı bile olmaz kolay geldi bana. Yazarken gülüyorum sevgili günlüğüm çok tatlı değil mi bizim doğumumuz bu…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |