Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley |
|
||||||||||
|
Bunu, hiç deme; Sakın deme! Sarıl kağıda, kaleme.. Çıkar fotoğrafları, anıları usulünce diz kanepeye; Seyret ellerini, izle gözlerin deki gülümsemeyi.. Aşık ol herkesten önce, kendine; Sarhoşluk koyulur böylelikle yola.. Şansım yok deme, sakın! Sarhoşluğu ararsın, sonra şişelerin içinde! Hayallerin uğruna çırpınışlara; Başını çevir, yürüdüğün yollara bak! Gökyüzü, yıldızlar dolar koynuna; Güneş iner kızıllığı ile; Serer ısıyı yüreğine; Sen yeter ki sarhoş olmak iste.. Sarıl kollarınla kendine; Koy elini, elinin üzerine.. Bak ayna da gözlerinin içine; için de bir dünya var; ona dokun! Şişeleri devirmeden sarhoşluk gelir içten, içe.. Gülümseyen gözlerle bak ülkene İçin daralınca 🇹🇷 kaldır başını şanlı bayrağa bak; Dokun kedilere; Uzat elini hayallere; O, cümleyi söyleme! Sen, yeter ki sarhoş olmak iste; Sarhoşluğu Allah helâlinden de verir; Ayakkabının bağı kaybolsa Ondan iste… Sarıl deftere kaleme, yat kalk şiir yaz, oku, dinle.. Fıçıları devirmeden; bir duvarda, diğerine; Sarhoşluk filiz verir “s” çizer yüreğinde! Çal kemancı, Kanun ne çalıyor; gözlerimin içine içine? Sarhoşluk sızdı koynuma; Anlat yüreğim, söyle kelime kelime; İçim de birikti hayat, şiirler yazıyorum; Denil diki şair ruhluymuşum; Ruh önemli! Başım devriliyor, şiirle sarhoş oluyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hülya Kırklaroğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |