Yaşamak ne güzel şey be kardeşim. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
- Asena, sen çok yetenekli bir genç kızsın. Seninle birlikte çalışmak isterim. - Nasıl yani? - Seninle birlikte, Atlantis’i daha iyi anlamak için bir proje yapalım. Senin kitabında yazdığın bilgileri kullanalım. Belki de yeni keşifler yapabiliriz. - Gerçekten mi? Bu harika bir fikir! - Evet, öyle. Ama bunun için bana bir şey vermen gerekiyor. - Ne vermem gerekiyor? - Atlantis’in tam olarak nerede olduğunu söylemen gerekiyor. Asena, bunu duyduğunda şaşırdı. Profesör Smith’in niyetini anladı. O, sadece Atlantis’in yerini öğrenmek istiyordu. Ona tuzak kurmuştu. Asena, korktu. Ama cesur davrandı: - Profesör Smith, ben size Atlantis’in yerini söyleyemem. Bu bir sır. Babamla paylaştığım bir sır. - Ama Asena, bu sır çok önemli. Bunu bana söylersen, senin için çok iyi olur. Hem akademik hem de maddi olarak. - Hayır, size söyleyemem. Bu benim prensibim. - Peki, o zaman zorla söyleteceğim. Profesör Smith, Asena’yı yakaladı. Onu bir odaya kilitledi. Orada ona işkence yapmaya başladı. Akın ise kızının peşinden gitti. Onu laboratuvarda bulamadı. Profesör Smith’in yaptığı kötülüğü anladı. Onu durdurmak için harekete geçti. Akın ve Profesör Smith arasında büyük bir mücadele başladı. Asena ise babasının gelip onu kurtarmasını umuyordu. Akın, laboratuvarın kapısını kırdı. İçeri girdi. Profesör Smith’i gördü. Ona saldırdı. Profesör Smith, Akın’ı savuşturmaya çalıştı. Ama Akın çok güçlüydü. Onu yere serdi. Asena’nın sesini duydu. Onu kilitli olduğu odadan çıkardı. Kızını kucakladı. - Baba, çok korktum! - Kızım, ben geldim. Artık korkmana gerek yok. - Seni çok seviyorum baba. - Ben de seni çok seviyorum kızım. Akın ve Asena, Profesör Smith’ten uzaklaştılar. Polisi aradılar. Profesör Smith’i tutuklattılar. Atlantis’in sırrını korudular. Akın ve Asena, Amerika’da kalmaya karar verdiler. Asena, üniversiteye devam etti. Akın ise ona yardım etti. Birlikte, yeni arkeoloji maceraları yaşadılar.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yaver ARANCIOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |