Öküzün rengini dışında, insanın rengini içinde ara. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
İçimdeki korkularımı esen rüzgarlara bıraktım, Coştum bir ırmak misali sığmadım yatağıma hiç durmaksızın aktım, Her gece yıldızlara kurduğum hayallerimi nasıl hayata geçireceğimi anlattım, Dost bildiklerimden yediğim vurgun oldu bana en çok koyan. Yüreğime ağırlık olduğuna inandığım acılarımı küle çevirmesi için üzerine bir kibrit çaktım, Bir el salladım karanlık mazime sıkıca tutundum hayata düştüğüm yerden yeniden kalktım, Dostluğun kıymetini bilmeyenlere bütün kapılarımı kapattım, Güvenip sır verdiklerim oldu beni yüreğimin orta yerinden yaralayan. Emrettim gözlerime hiç durmadan rüzgarda savrulan küllerimin arkasından baktım, Yazdığım her satırıma beni bir hamur misali yoğuran acılarımı anlattım, Hayatıma yön veren yüzümdeki hüzünü sonlandırmasını istediğim o beyaz sayfayı açtım, El verip kol kaptırdıklarım oldu kurduğum küçük dünyamda yeşerttiğim hayallerime kıyan. Kadir kıymet bilmeyen menfaatçi insanlara kalp kapımı kapattım, En büyük acılarımı dost görünüp sırtımdan vuranların yanında tattım, Her yüzüme güleni kendim gibi sanmakla hayatımın hatasını yaptım, Bir tek gök yüzü oldu yüreğimin sesine kulak verip dilimden dökülen mısralarımı duyan.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin İbiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |