Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Acı tatlı hatıralarla bir seneye daha veda ediyoruz, Geride bıraktığımız her anımızı bir süzgeçten geçiriyoruz, Yolumuza duvar olan cehalete bir türlü veda edemiyoruz, Yaptığımız en büyük hata hayata tek taraflı bakmak. Hesapsız adımlarımız yüzünden bize verilen zamanımızı bozuk para misali boşa harcıyoruz, Kırdığımız kimselerin kalplerinde açtığımız yaraların merhemi olmuyoruz, Geçen zamanların geriye dönüşü olmayacağını düşünmüyor israf ettiğimizin farkına varmıyoruz, İstediğimiz tek şey coşkun nehir misali yorulmadan hiç durmadan akmak. Yaşadığımız yıl içerisinde yaptığımız hiçbir yanlıştan ders çıkarmıyoruz, Önümüze çekilen cehalet perdesini omuz omuza verip kaldırmıyoruz, Düşene el uzatmak yerine bir tekmede biz vuralım fikri ile yaşamayı marifet sayıyoruz, İşimize gelen bir şey var gerçeklere yüz çevirip kendimizi kandırmak. Kaçmanın savaşmaktan kolay olduğuna kendimizi inandırıyoruz, Önümüzdeki engelleri el ele verip bu hayatta var olduğumuzu göstermek için kaldırmıyoruz, Kurduğumuz hayallerimizi elimizden alan tembelliği hayatımızdan bir türlü söküp atmıyoruz, Dilediğimiz en güzel şey yeni yılda hayal ettiğimiz umut penceresinden arkasından doya doya bakmak.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin İbiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |