"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Karanlık anlamsız geceleri bitirsin sabah güneşinin doğuşu, Hüzünlerin yerine mutlulukları koysun açan gonca güllerin kokusu, En güzel günlerini bir duvar misali yıkılmadan geçirsin dostluklar ordusu, Yalnızlığın içinde kaybolmayalım her daim gönüller bir olsun. Açık kalsın hiç kapanmasın dost kıymeti bilene kalplerin kapısı, Son bulsun insanların hayatında boşluklar yaratan karamsarlıklarda boğulma kaygısı, Yok dediğimiz dermanı tanısın son bulmaz sanılan yüreklerin sancısı, Biz birlikte savaşarak son verelim kine nefrete gönüller bir olsun. Anlatsın şiirler manalı mısralarıyla güç aldığımız dostluğu, Sonlandırsın yaşamımıza renk veren gülüşler kurduğumuz küçücük dünyamızdaki huzursuzluğu, Baş köşesine koysun yürekler hayatın en güzel gerçeği sayılan doğruluğu, Dostlarla el ele çıkalım izleri silinmemecesine mutluluk yoluna gönüller bir olsun. Bıraksın ağırlığı hissedilen yükler sırtında yer bulan insanları, Çalsın bizi hayatla tanıştıran sevinçler hüzünler piyanolarda şarkıları, Alsın kuş cıvıltıları yerini kulaklarda paylaşalım birlikte yalnızlığımızı bitiren umutlu sabahları, Vedalaşalım umutsuzluklarla izin vermeyelim bir damla yaş dökmesine gözlerimizin gönüller bir olsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin İbiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |