Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand |
|
||||||||||
|
İzinin belli olmayacağı yollarda yürüyor. Her bir adım, minik kozmik ütopyalar ve ayaklarının altında bin bir türlü gezegen. Eğer yaşayabilirse, tanrının lütuf ettiği kudreti kullanarak doğuracak, yaratacak yeni minik cisimler. Ola ki son verirse hayatına -İntihar, soyut olan eylem- Yeni bir yaradılış kuracak ve imparatorluğunun başına geçecek. Yine lütfu, şükür gibi ibadet edecek. Yaratacak... Belki minik ve gelişimi olan cisimler olmayacak ama Kadın, Sıcak acılar bırakacak soğuk avuçlara, Uzun tırnakları ile kazıyacak pürüzlü sırtlara adını, Ama unutacak minik bir detayı. Kaygısı olduğu kadar sargısı olan merhamet. Eğer kendine merhamet etmezse asla affedemeyecek ve yakacak bu dünyayı, maviliklerin içini sarıya boyayarak. Bırak kadın, süzül zamanın masum derinliklerinde. Korkma, teslimiyetin acıtmayacak, tam tersi asıl içindeki kendin ile yüzleşeceksin. Asla korkma, kimse yenemeyecek seni. İnanmadığın ilahi adaletin gerek ilahı olup vuracaksın kendi içindekini. Yeter ki etme pes. Köşeye merhametin ile bıraktığın sevgin ile donat her yeri. Her gün yeni sevgiler büyüt, büyüt ki utansın sevgisiz bakan çirkin karanlık gözler. Kadın, senin bir çift ayağının altı, Bin bir ütopya, bin bir gezegen.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mahnaz Forouzandeh, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |