Bir takım şeyler görürsünüz ve "Niye?" diye sorarsınız. Ben ise bir takım şeyler düşlerim ve "Niye olmasın?" diye sorarım. -George Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
Sen doğuyorsun birden bire gözlerimin önünde, yağmur ile birlikte. Tanrının bana yolladığı bir armağan gibi, üşüyen yanlarım hayale dalıyor. Yaklaştıkça uzaklaşıyorsun. Uzaklaştıkça, şarkılarınla dokunuyorsun bedenime. Sanki çığlıklarını bana duyurmak istercesine. Kendi çığlıklarımı unutuyorum, gülümsemene susuyorum. Sular içinde çırpınırken yüreğimdeki kuraklığa dalıyorsun bir başına. Rüzgar o kadar hafif ki, silinmiyor bile ayak izlerin inim inim kavrulan o kumlarda. Her iz, yeni bir tohum filizlendiriyor. Her gece o kurak toprakları tavaf ediyorsun sen. Sonra, koca arazideki tek güle eğilip fısıldıyorsun ismini; "Umut, Umut, Umut...." İşte o zaman başlıyor asıl hikaye... Beynim, çare, kalbim, sen, dilim, kristal cam parçalarına bulanıyor. Kanıyorum, faili meçhul cinayetlere. "Kusursuz" oluyorum, imkansız oluyorum bir türlü sana doğamıyorum. Adını aşk koyduğum; saflığındaki dünyaya gözlerini açtığında, ilk gördüğün ben olayım istiyorum. Beynimi yiyen kurtçukları temizlemek isterken, kendimle yüzleşiyorum. Her metrekaresi günahkar, her metrekaresi kaos olan fahişe bedenimden, insan eli değmemiş aşklar/anlar kusuyorum. Her aydınlıkta yeni savaşlar başlatırken ben, Sen kızıyorsun o ezbere bildiğim, silüetini bile kıskandığım yüze bakamadım diye. Milletin yan yana oturduğu 'çekyat'a sığdıramadığı diyalektiği, üçer dakika arayla, üç durağa sığdırdık. Şimdi ise sana diyemem; bekle. Şimdi ise, her kaçışlarımda olduğu gibi kaçmayacağım gerçeklerden. Biliyoruz ki olmuyor, aç susuz kalınmıyor. ...Ve tüm hikaye yeniden başlıyor....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mahnaz Forouzandeh, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |