Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
Ben olsam, Hemen Dünya Türk Birliğini kurar, bütün Türk Devletlerini bir bayrak altında toplar, Türkün Gücünü Süper güç haline getirirdim. Ben olsam, AB'den hemen vazgeçer alternatifini kurardım. Ben olsam, Nato'dan hemen ayrılır, ABD’ye sırt döner; Nato Ve AB'ye alternatif olarak Rusya ile Yeni Bir Birlik kurardım. Ben olsam, İslam Devletlerini örgütler onları da hareketlendirirdim. Ben olsam, Ne Amerikayı, ne AB'yi ne de Nato'yu tanırdım. Ben olsam, Dünyanın 3 ülkeden ibaret olmadığını anlar, diğer ülkelerle de sıkı bağlar içine girerdim. Ben olsam, Türklüğümle onur duyar, dinimle huzura ererdim. Ben Olsam, Ülkemde cemaatlere, dini gruplara, mollalara ve dini istismar edenlere ve dini din amacı dışında, kendi çıkarlarına kullanmalarına izin vermez, bu amaçta olanlara özgürlük vermezdim. Ben olsam, Ülkemi başkalarının isteğine göre değil, kendi milletimin menfaatine ve çıkarlarına göre yönetirdim. Ben olsam, PKK denen illet zaten çoktan bitmişti... Ben olsam, İnsanların doğum yerine, diline, dinine, ırkına bakmazdım. Aynı topraklarda, aynı bayrak altında yaşayan vatandaşlar arasında ayrım yapmazdım. Vatandaşlarımı bölmez, kendimi de vatandaşlarımdan ayrı görmezdim. Herkese eşit davranırdım. Ülkem, dostluk, kardeşlik, birlik ve beraberlik içinde müreffeh bir hayat yaşardı... Ben olsam, Mutlaka darbelerin köküne kezzap suyu döker, bir daha asla onu filizlendirmezdim... Okullarda modern eğitim verip, darbenin olumsuz sonuçlarını anlatan dersler koyardım... Ben olsam, Vatanımı, milletimi, bayrağımı bildiğim her şeyden üstün tutar, onun için canımı verirdim... Ben olsam, Hak, Hukuk, adalet ve demokrasiden zerre kadar taviz vermezdim... Allah'a şükür, ben, ben olduğum için bu meziyetlerin hepsini taşıyorum... Önce Allah'ım, sonra vatanım, bayrağım, milletim ve tüm insanlar... Ulu Önderimizin dediği gibi : "Söz konusu vatansa gerisi teferruattır." İçimizde sevgi bir tutam olarak yaşıyorsa bütün bunlara ulaşmak hiç zor değil...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan Yozcu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |