..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Türkiye > HAMZA EKİZ




17 Aralık 2015
Gündem  
HAMZA EKİZ
Günden üzerine....


:AEDA:
Terörün nedenini tespit edemezseniz o kan gölü içinde boğulmaya mahkum olursunuz. Doğu illerimizde patlak veren çatışmalar BOP Suriye ayağında sekteye uğrayan projenin Türkiye ayağıdır.Yani dökülen kanın sorumlusu Emperyalizmdir. önce bu detayın altını çizelim. Şimdi kalkıp orada olan olayları Özgürlük, Dayatma sentezine bağlamayalım. Bu ülkede yeterince Özgürler ki Sandıktan çıkan İradenin Sahipleri bunlar. TBMM terör örgütüne destek verenlere Vekil maaşı veriyor ve hala birileri özgür olmadıklarından bahsediyor. Vatandaş Türkiye Cumhuriyeti'nin kanunlarıyla seçilmiş oluyor TCMB ibareli bankonatları cebine dolduruyor sonra yok efendim Özerklik diyor. Bak ya sen. Beni tanıyanların çoğuna anlatmışımdır " Lahanaya gelince MEEE MEEEE ......... Gelince BEEEEE" yok öyle.
Neyse gelelim Doğu illerine Amaç ne nereden çıktı bir anda bu hendekler? önce bunu sorgulamak lazım. Birşeyler oluyor evet. ve bu olan şeyler bizi bizden koparıyor. Doğu illeri çoktan beri Çanakkale'yi unutmuştu şimdi sıra batı illerine unutturmaya geldi. Kurtuluş savaşı dediğimizde artık kim neyden ne zaman kurtulmuş bilen yok zaten öyle bir ortak paydamızda kalmasın diye çabalıyorlar. Haberler de bir yanda Türk bayrağına sarılı tabutlar diğer yanda Özgürlük için toprağa düşen bedenler. ÖZGÜRLÜK???? Petrol özgürlüğü yada büyük israil Özgürlüğü buyur vatandaş BOP'un Özgürlük tezgahı açıldı seç beyen al.... Yahu nerede görülmüş Emperyalizm denen illetin Özgürlük dağıttığı?
Uzadıkça uzar böyle bu mevzu ve malesef birileri ABD nin kuyrukçuluğunu yaptığını kabullenmedikçe devam eder gider. Emperyalizm bu ikili oynar birine Özgürlük dağıtırken birine BOP eş başkanlığı yaptırır. Sonra Doğunun Parisi ve BOP'un yıldızı DİYARBAKIR , kimilerine göre Amed kan gölü oluverir. ve sonra ne olur akşam olur. işten eve gelen İktidar yalakası basını takip eden ülkem insanı haberleri ağzı küfür saçarak izledikten sonra geçer sosyal medyanın başına ve tutana aşk olsun.
Ölen kim, öldüren kim diye bakmadan ölene küfür bir yandan devletin kolluk kuvvetine küfür diğer yandan o ona o buna oooooo maşşallah herkes akraba. Yahu yapmayın kin gütmeyin suçlu kim? suçlu %49 biz hala %51 lerdeyiz ve bakın o coğunluk bile parça parça.. Sorumlu Emperyalizm... Bu ülkede kimsenin kimse ile bir derdi yok bunu artık anlayın. Irkçı, bölücü paylaşımlarla ne kolluk kuvvetlerini aşşalayın nede ölen insanları yargılayın. Sadece sorunu gösterin. Sorun Emperyalizm Sorun BOP sorun BOP eşbaşkanı sorun kartelci medya sorun Türkiye Cumhuriyeti demekten rahatsız olmak sorun Türk kelimesinden gocunmak sorun milli devlet yapısını benimsememek sorun koptuğumuz ulusal bütünlük anlayışımız sorun Atatürk devrimlerine sahip çıkmamak ve ASIL SORUN ATATÜRK GİBİ DÜŞÜNEMEMEK ve ATATÜRK'Ü KABULLENMEMEK....
HA İRTİCACILAR HA DOĞU İLLERİNDE YAŞAYAN ATATÜRK'e DİL UZATAN AHMAKLAR. FARK VARMI DERSİNİZ? YILLARCA LAİKLİK DERKEN ASLINDA DEVLETÇİLİK İLKESİNİ MİLLİYETÇİLİK İLKESİNİ NASILDA UNUTMUŞUZ? İŞİMİZE GELİNCE CUMHURİYETÇİ OLUP HER 6 MAYISTA DEVRİMCİDE OLUYORUZ VE HAZIR DEVRİMCİ OLUNCA YAŞASIN HALKLARIN KARDEŞLİĞİ DEYİNCE NASILSA BİZDEN İYİSİ YOK DEĞİL Mİ?
NE HALE GELDİK BE... YAZIK.... HEMDE ÇOK YAZIK.. ŞİMDİ ONA BUNA SATAŞACAĞINIZA OTURUNDA SEÇTİKLERİNİZE VE SEÇTİKLERİNİZİ YÖNETEN PASİFİK ÖTESİNDEKİLERE SATAŞIN.. TABİ DÜN SÖYLEDİKLERİNİZİN ALTINDA KALACAĞINIZI DÜŞÜNEREK..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın türkiye kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yeni Türkiye!..
Olacak Tabi O Kadar

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hişt Oradakiler….
Asosyal Bir Paylaşım
ve Zaman Durdu…. Konuştu Yürek Pervasızca……
Yoruldum
Özür Diliyorum!..

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yürek Sızısı [Öykü]
Gökyüzü [Öykü]
Kalemle Aydınlanan Düşler [Öykü]
Gülüp Geçin…… [Deneme]
Değişim [Deneme]
Sen Sevmek Nedir Bilirmisin? [Deneme]
Şuursuz Bir Yazı… [Deneme]
Biz Kimiz* [Deneme]
Ama Ben Seni Çok Sevdim……. [Deneme]
Yorulur Mu Bir İnsan? [Deneme]


HAMZA EKİZ kimdir?

İNSAN OLMAYA ÇALIŞAN BİRİ İŞTE.

Etkilendiği Yazarlar:
CAN YÜCEL


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © HAMZA EKİZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.