"...öyküyü yazan bilge, beşinci ya da altıncı göbekten kral torunu olduğumu ortaya çıkaracak şekilde belirleyebilir soyumu." -Cervantes, Don Quijote |
|
||||||||||
|
Dokunmatik bir duygu..frenlenen eller.. Trafik… paradigmanın iflasında gizli bir tür evrim.derim kesik içinde çeşitli iltihaplı sıkıntılar.sular durulmuyor..hep düşünce,hep kesif,hep aynı tüyo hayata dair olmuş..olacak.. sen de biraz el at gamyükü..pişti olcak bir ölüş. Öpüş hazzından buraya bir seremoni aktı aktı..bir akitti hayat eni geniş boyu kısacık..cık cık.. niçin? Suya dönmez bu güzelim hayaller.. Kalıp kalıp dökülüyor paradigma..her gün dokuz sularında modernizme işiyorum..hiç olmamış bir devrime devrim derken sıçıyorum ve üşüyorum..tutunamadım.. Ttd.. yani tüm tutunamayanlar derneğinin geleneksel çayında kafamı sikiyor bir özenti öznesi.o gün bu gündür diyen her mesafeli aşk gölgesi, bir ruh örtüsünde feci şekilde orgazm oluyor.. Özel.. Eller..asite bulanmış haliyle infaz kokuyor..okuyor, bir bilinmeyenli denklemi çok bilinmeyenli arzuya dönüştüren üstyapı devrimcisi sayfalarına tükürülmüş bir defteri. Yüzüne tükürdüğüm bir sevda bu elinde asası,heykel gibi dikilmiş ve yokoluşa hasat oluyor hayran oluyor bu arada ayran oluyor bütün şerzeniş,haykırış..hani devrim nerede.. Tutkularım tutuklanıyor..daha sonra serbest bırakılıyor gölgem..düş gezgini bir lezbiyen bakış var uzaya alayla haykıran..kıran kendi resmini tutuklu benliklerde..yaşama karikatürü bu gidiş..bir smokin ve bir inkılap ve adı konulmamış yapay insanlar..hayali devinimler ve geri dönüş.. Garbın kucağına oturuyoruz çok geçmeden..ve sarhoş ve mutluyuz. Tutkulu günlerden bir esintileniş.tüye bulanmış bir kutsal şaman gülüyor canlı cesetlerimize..optimize yaşadık zaten..atmosferize bir çığlık kaldı geriye..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |