hız,beni rahat bırak! yakamda hafif bir bıraktım.bir parça kir sana ne verebilir hız? nereden çıkabilirsin? her yer çıkmaz sokakla dolmuş.birini bekle ama beni değil.süsünü rüyalarına as o seni sevsin.seni bir süs sevsin.anlamıyorsun! her türlü çıkmaz sokak var.dahili,harici,bedbaht çıkmaz sokaklar.donmayı sevmeyen çıkmaz sokaklar.benden daha iyi tanıyorsun kaldırım taşlarını.tutkunu yanlış yerde arıyorsun.bir kişilik çoğunluğa sesleniyorsun.kulakların yaralı,hava kokusuz.hız,beni öldüreceksin.beni rahat bırak! rica değil,ölüm olsun.iyilik benim cesedim olsun.sen yeter ki bırak! çıkmaz valsler tutkuyu yere atmış ve keyif çatmış.hava silah ve soğuk çatmış senin kazanı bekliyor.hız,senin keyfini bozuyorum.bu keyif değil.yanıma gelmeni istemiyorum.düşler ajan,seni bekliyorlar.her yer çıkmaz bomba.saatler gıcırdıyor.donmuş sokaklar eriyor.hayat çeşitli kavramlara bacaklarını elletiyor.sokaklardan regl akıyor.koyu bir düş okeye dördüncü arıyor.masa kırıldı.yerdesin hız! bir anlasan.sakalım yok,sözüm çok.hız,çıkmazları rahat bırak! onlara benzeyecek ve benzin solacak.benzinin bitecek,yakıtsız kala kalacaksın.kırılacaksın.hız,"kirişi kır,diğer tarafa" okey mi? anlaşıldı tamam! "ali talip sokakta bir sürrealist bir durum işlenmiş.derhal olay yerine gidilsin,giriş çıkışlar tutulsun." olay yerine kimse sokulmayacaktır hız! gitmem gerekiyor,beni takip etme! hız! yüzünü sevgiye dön! tamam mı? ölme!
hız! diğer tarafa...