İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee |
|
||||||||||
|
VAKTİN GELECEĞİ KALMAMIŞ GÜZLER SOLMUŞ.BALIK OLMUŞ YEM OLMUŞ HAYALLERDEN BİRİ ÇIKMIŞ KALKMIŞ DEMİŞ GÖZLERİM DOLUYOR GECELERE KADAR.ÖĞLEYE KADAR BOŞALTAMIYORUM. "ünlem dolu perşembelerin bir virgülü olsa.birgül adında bir sevgilisi olsa şu caddeden yürüyen asık bir suratın.bir silüet alnından bıçaklasa bu yalnız resmedişleri.bir haykırış olsa rüzgara yazsa adını rüzgar onu fizana götürse.çölde bir yağmur yağsa.asaleti biten denklemin yıkılışı kuşkulu olsa." KURDUN GECE SAATİ YAKLAŞIYOR VE O SESİNİ TAKİP EDİYOR İYİ BİR AVCI AMA KAÇIYOR KAÇIYOR.GECELER KANA VE ÖLÜME KOKUYOR.KAN SESİNE GİDİYOR KURT.HAVA ÇOK SOĞUK.KAR DAMLIYOR KURTLARIN BÜTÜNLÜĞÜNDE KÖŞEYİ DÖNEN BİR HAZMIN KARNI ACIKIYOR.BUZ YİYOR.DOYMUYOR.KURTLAR BU GECE YİNE AYIŞIĞININ ALTINDA.BACAKLARI PARÇALANIYOR ACIKMIŞ ADAMIN. KURTLAR TOPLANIYOR. "yolunu takip et! adam filistinli esmer.çok tehlikeli.adı seyyaf kimliği bu kadar.şimdi aklındaki herşeyi yak.bombayı çalıştır ve uzaklaş burdan.tümcelerin içine gizlen.bu ara aşık olma sakın.bana hüzünden ve salkım üzümden bahsetme.gözümden kaçamaz bunlar.kimse beni asamaz.bir ara çıldırmak için güzel bir gündü ama çıldırmadım.sakın bir kafenin tuvaletinde ölü bulunma.illa öleceksen paskalyada sevişenler bayramını bekle.kurban bayramı mı.olmaz!!! YÜREĞİM ÖLÜME KOKUYOR ÖL ÜM ÜM SENSİN "yorum az önce burada kaldı.kendisine karşı başka bir yorum komplo yaptı.teoriler havada uçuşurken pimi çoktan çekilmiş bir saatin uçuşunu duyduk.demlenme hayatla, çok fazla sarhoş olursun dedim.rüzgar aldı beni leylakların arasına götürdü.orada vefat ettim.leylak morunda ladı düşlerim.artık ölen bu ben miyim.hala yaşıyor gibiyim.gül kurusuna hasret." BANA BİR ŞİŞE ROM GARSON FAZLA SÖZE GEREK YOK.AZ SONRA TREN KALKACAK RUHUMU BURDAN YOLLAYACAĞIM.ROM VE BEN KALACAĞIZ. ORTALIK KAN KOKUYOR. RESMİM KAYBOLUYOR YAVAŞ YAVAŞ.SARHOŞ OLUYORUM.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |