..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Özgürlük sevdası insanın başkalarına duyduğu sevgidir; güç sevdası insanın kendine duyduğu sevgidir. -Hazlitt
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > selim koç




2 Mart 2012
Yeraltının Daha Altı  
selim koç
"Ruhumun buruşmuş mozaiğini çöpe attı herhangi bir peygamber sonluluğu."


:AHIB:

Yazgı,
Sonuncu müzik sesi de kulağımda uğuldayıp sonra yola çıktı.birleşik hüzünlerin defterlerime kurduğu tuzaktan ancak kurtulup mevzideki bir asker edasıyla kendimi kurşunlara siper ettim.

Ruhumun buruşmuş mozaiğini çöpe attı herhangi bir peygamber sonluluğu.üzümlü kek olan düşlerimden sana az bişii sevgi damıttım kraliçem.ama sen “o" olmayı beceremeyensin..

O olmak dediğim.ben şundan geçtim.bir bilinç karmaşası yaşıyordum.sarhoş ve eklektik.eklipste bir teoremdim.ve hüzün. yine elimden alınan buruşmuş bir güneş yanığı.sonluluğu seviyordum ve onda gerçek sonsuzluğu bulabileceğime inandım.

Kraliçem ama sen “o" olamayı aşamayansın.sana bir çiçek.ama “o" kadar.kadavra işte!..


Arsenik,
Yüzükoyun yatırıldım hayat tarafından.boğazım sıkıldı ve tehdit boyutunda küfürlere uğradım.kabul etmedi bünyem.kustum kustum yapmak istediklerini.zamanı kustum,frikikleri kustum,öteveyi kustum.küstüm oğlu küstüm bu cinnete.arseniğe buladılar zavallı kanallarımı.güneşlerimin kanallarını.

Artık ve eksik bir bünyeyim.vazgeçmediğim ellerinden aya karşı işeyen bir suskunluk olarak.
Ben seni kategorize ederek sevdim.buruk bir elma soğukluğu kaldı gönlümde.
Zehirliydim..


Şans,
İpten kazıktan kurtulmuş bir yanım.diğer yanım öfkeli.girdapsal bir yaşam biçimden öte hüzünler piyango rakamları dizilişinde.paranın ettiği şunca yaşam sürelerine saatlerce mühlet verilse.mühim olandan dah kötü bir zillet elimde kalsa.sana desem ben “şanssız bir yaratığım ve yine de benimle evlenirmisin?" bulut beyazı gülümsersin ve yine devam edersin resmine.

Geceleri resmine bakar ve olanları anlatırım ben de!
Bazı anların statiği bu kadar zamsız,enflasyonsuz ve piç gibi..


Askı,
Askıya alınmış bir aşkı denizlere atsam bana yine geri dönecekti.muhtaçtı buna.her zafer bir yenilginin habercisi değil mi.yine sonluluk ve yaşıyoruz yine ölüp ölüp.

Zamandaş terör...


Metanet,
Onlar topun ağzında dedi Cengiz abi.performans listeleri umudu ne kadar etkiler.umut eşdeğer mi zihniyet bedellerine.bedel ne burada.sonluluğun pençelerinde bir mamut fili gibi ağırım.ne işe yarar belgeler dolusu hüzün.ömür törpüleri oydu uzun mamut dişlerini.

Zamanın bir performans listesi olmalı.kendini yardan atacak kadar kaleme ve mürekkepli sikik hayata muhtaç.elde var süzülmek.kaldı hep zamandaş acılar.şiirsel soygunda yitip gidiyor hayat.aşk sende ölüyor ve bir tokat..


Özlem,
Seni bir yatakta boyu boyuna uzanmış olarak düşünmüştüm özlem.içine girmeye hazır coşkularım.oysa kara bir cadıymışsın elindeki tuzakları bana kurgulayan.

Saatli bir bombasın sen özlem ve ben basit bir terörist ya da terör mağduru ya da düzen mağduru.

Basit bir düzenek fiillerin içinde güneşe gönderme yapan.sen tutku fışkıran mağmalara kapalı bir kayalık sığlığısın özlem.bense senin rüzgarına tecavüze yeltenen bir pulsuz dilekçeyim..

Leke,
Bütün uzuvlarım kesildi yerden.sanat kadar aşığım artık.müzisyen gibi kedere mahkum.yaratıcı güçleriyle yaşayan ve güç kaynağı kesildi mi ölen.sana bana ellerini uzat diyorum ey keskin kokulu söylem.haksızlık eylemsizlik, çünkü içi dolu bir küpüm.küpeyim kulak hizalarına.soygun hizasında masmavi bir cumartesi pikniğiyim.

Kağıt dolu banyomun içi.emen kağıtlar.bütün suyu,bütün emeği,öbeği.sevgi dolu arsalarım ucuza gitti.komploydum kendimce.

Sadece gözaltlarıma kömür sürdüm son gecemde ölüme giderken.hayata rakiptim…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın deneysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Parantez
Diğer Tarafa Kirişi Kır 1. Yürümek Zamanı
Ambiyans 10. 12
Ambiyans 10. 11
Hayatın Replikleri
Mevsimler
Gözlem
Yine de Oynar Mısın Benimle
Tutunamayan
Delfi Tiyatroda Tutulma

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazdıklarıma İnanmanızı İstemiyorum Kuşağı
Ruh İklimleri
O Aşk Sokağında Yaşıyor
Kaptan Reisin Seyir Defteri
Diğer Tarafa Kirişi Kır 2. Koşmak Zamanı
Kabusların Krallığı
Hız! Diğer Tarafa...
Gözlerini Kapat ve Onbeşe Kadar Say
Yoldaki İşaretler
Karanlığın Ortasındaki Adam

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ruhun Belgesi Düştü Pencereden [Şiir]
Güz Kurusu [Şiir]
Soğuk [Şiir]
İslam ve Sosyalizm [Bilimsel]
İnsan ve Diyalektik [Bilimsel]


selim koç kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.