Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain |
|
||||||||||
|
endişeli, gergin... soğuktan mı, güneşsizlikten mi, yoksulluktan mı elemin, zonklayarak ağrıyan dişinden mi gerginliğin, tasanın ve intikamın yakıp dağladığı yerde ki acıdan mı kederin, hüzünden mi, hasretten mi, ızdıraptan mı sitemin, Alzheimer mi sevdiğin insan, bundan mı endişelerin, yoksa ölmek mi derdin?... Ne bileyim, belki berbat bir gün geçirmişsindir, ilacların geçiremediği bir ağrı peydahlanmıştır başında; dost bir yüz görmek istemiyorsun; ya, unutmuşsun yaşadıklarını, ya da yaşayacaklarını; lütfen ölme yaşlı budala gitmek için çok erken henüz öğlen oldu daha gelmedi akşam yatıp durma kalk, uyuma böyle ölmeyi hak etmiyorsun... umutsuzluk yakışmaz sana, yaşa, yaşaman gerektiği gibi! umut insan için hep vardır can çıkmadıkça… sen varsay ki ölümsüzsün. harika bir dünyada yaşıyorsun… ölüm düşünülecek en son şey unutma mezarlıklar ölecek kadar aptal olan insanlarla dolu… Unutmak istediğin bir derdin olunca Kapat gözlerini ormanı düşün nefes almaktan korkma derin derin, çiçeklenmiş mazıların ortasında güneş’i örten gölgelerle örtün… nedir farkımız, yanındaki koyun boğazlanırken, otlayan koyundan? eğer kendi ölümünden gayri bir dert ise çektiğin, boş ver, unut gitsin!... her koyun kendi bacağından asılır, bilirsin… şimdi,yaşamak vakti, senin için…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |