Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides |
|
||||||||||
|
Yaşandıkça yarım kalan çoğu zaman Hatırlandıkça unutuluan, Düşündükçe kabus olan, Sonu bulunamayan hayatlarımız var... Belirsiz hayallerimiz var; "belirsiz" diyorum Çünkü umutsuzluk el değmemiş hayallerimize bile bulaşmış, Çoktan ele geçirilmiş yarınlarımız, Ve elimizde kalan paramparça hayallerimiz var... Endişeli bakışlarımız var; Dünyaya, insanlara, birbirimize, Olan biten her şeye, Masum çocuklara baktıkça "Yazık!" dedirten her şeye, Artık yaralanmış bakışlarımız var... Korku dolu sevdalarımız var; Sonunu yaşamadan bitirmekten korktuğumuz, Başlamadan güvenmekten kaçtığımız, Devam ettikçe yapamadığımız, Sevemediğimiz, hissedemediğimiz, dokunamadığımız sevdalarımız var... Kocaman haykırışlarımız var; Sahibini bilemediğimiz, Bilsekte yüzüne bağırmaktan çekindiğimiz, Yalan dolan her şeye, Yarım kalmış haykırışlarımız var... Kabullenemediğimiz gerçeklerimiz var; Asla üstüne konduramadığımız süslü yalanlarımız, Israrla "evet" demekten kaçtığımız, Koskoca yanlış deryasında kaybolan gerçeklerimiz var... Nesilden nesle aktarılan yanlış hayatlarımız, Kabul görmeyi bekleyen doğrularımız, Başkalarının boyunduruğundaki umutlarımız, Cehenneme döndürdüğümüz aslı mutlu oyunlarımız, Yalanlarımız - gerçeklerimiz, Aşklarımız- sevmelerimiz- nefretlerimiz, Zıtlıklarımız - benzerliklerimiz, Kabullenmişliklerimiz, Mutluluk oyunlarımız, Dolu dolu yaşanmış sahte gülüşlerimiz, Umutlarımız, hayallerimiz... Ama her şeyin sonunda bizi bekleyen; Kocaman bir isyanımız, Adaletsiz bir dünyamız, Ve evet bildiniz; Kendi ellerimizle çekilmez hale getirdiğimiz Kırık dökük hayatlarımız var !...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu Özdamar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |