Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France |
|
||||||||||
|
Sıkıştığın bir kafesten seni kurtaracak güçtü sevgi ve onu taşıyordu sevgili. Sevdiğine mutluluğu için özgürlüğü sunmaktı bu yüzden. Gerekiyorsa o kafese de girebilmekti sevgi. Sevgi fedakarlıktı çoğu zaman, sevdiğinde gülen bir yüz bırakan ve hafife aldıran değil göklere çıkaran bir fedakarlık.. Umudun ışığını bulmaktı sevgi sevdiğinde. Gözlerinde yansıyan sevinci yakalamanın verdiği huzurdu. Güç bulmaktı bu huzurdan ve ölesiye hissetmekti varlığının haklı güzelliğini. Sevgi uçabilmekti göklerde sevda bulutunun üstünde. Bilinmezliklere inat var olmayı ve direnebilmeyi seçmekti. Zoru kolaylaştırmaya başkoymak ve başardıkça kenetlenmekti. Sevinci kalplerde hissetmekti. Var olmayı, bir olmayı ölümsüzleştirebilmekti. Beraber acı çekmekti sevgi yeri geldiğinde. Acıya deva olmaktı sevgilinin sevgisi. Sevdiğinde hüznün bir damlasını gördüğünde kendini acı ummanlarında boğmayı istemekti. Alıp onu o diyardan yıldızlara götürmeyi göze almaktı belki de... Sevgi bambaşkaydı. Sevgi vardı. Sevgi ölümsüzdü. Sevgi Leyla ile Mecnun, Yusuf ile Züleyha'ydı. Sevgi kanatsız bir melekti göklerde. Umuttu mavinin derinliklerinde ve bir ışıktı parlayan gecenin yansıması olan gözlerde...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu Özdamar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |